Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skriver sjelden blogger. Dette er den femte jeg skriver, og jeg har vært medlem ganske lenge.

Så i et desperat forsøk på å gjøre det hele litt mer interresant skriver jeg denne bloggen fra det jeg straks skal gi meg i kast med å skryte av.
En iPod Touch, 2. Generation med 8 giga lagringsplass. For alle dere som ikke vet hva dette betyr så er det den siste utgaven av en iPhone uten telefonfunksjoner som ringing og SMS. Det er vanskelig å skrive fra den, så det kan fort bli noen skrivefeil.

Begynne å skryte litt, shall we? *kremt*
Den har:
Nettleser
Et eget program for å vise YouTube-filmer
Kalender
Google Earth
Kart
Bildeframvisning
Filmavspillingsprogram
Touch-skjerm (utrolig nok)
Høyttaler med overraskende god kvalitet
Klut for å vaske skjermen
Volumkontroll
Av/på-knapp
Mini-jackutgang
Kontaktliste
Musikkspiller
Ledning som gjør at den kan kobles ti PCen
iTunes (eller i hvertfall butikken)
Tilgang til drøssevis av flere programmer og spill

Og sikkert mye annet morro som jeg har glemt eller ikke oppdaget enda.

Hvis du ikke har skjønt det enda: Poenget med denne bloggen var å fortelle dere alle sammen at JEG HAR FÅTT MEG IPOD TOUCH!!! Hurra!:)
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Ganske poengløs blogg, men gratulerer med Ipoden.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Døh, for noe tull. Ipoden har jo ikke ledning til pc'en! Den ville ikke jeg ha hatt

Nei da, gratulerer!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Poengløs kanskje, men den fikk meg bare mer lyst til å skaffe meg den allerede prioriterte mp3-spilleren
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
@Kakashi sensei: Poenget med en blogg er å fortelle hva som skjer i hverdagen sin. Dette er noe som skjer. I hverdagen min. Hvis du tar en titt innom blogg.no vil du nok oppdage at 99% av bloggene er av denne typen. Så det så!

Lagt til 2009-03-14 17:12:
@Ash Ketsjum: Nå står ledning på lista
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Jeg har en iPod touch 1.generation.
  • 0
@Stupebrett: Hurra for det;)
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Gratulerer
  • 0
Har den av og på knapp?! Utrolig ikke sant?
We have to nuke our imagination!
  • 0
da skal jeg skryte enda mer og si at jeg har alt det der + muligheter for ringing og sms. ja jeg har iphone!
  • 0
Jeg har iPhone XD Skryte litt her også! Men grattis!!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Gratz! Morsom blogg!
Just kill him with your awesome
  • 0
Garttis!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Og denne touchen din har alle de samme funksjonene som en mobiltelefon som koster to tusen mindre .

Gratulerer alikevel, da, jeg er bare ingen i----- eller whatever fan.
O.O
  • 0
Gratulerer! Har selv lyst på en touch *missunelse*
  • 0
Har selv en ipod touch. Jeg har den første versjonen. Den eneste forskjellen er at den ikke har innebygd høytaler. Gratulerer!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
grats!
En Fuego!
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Grattis med Ipod Touc, Nintendofreak! Den hørtes kul ut.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Denne bloggen ble lest fra min ipod touch og meldingen min er skrevet med den. Det gaar tregt gratulerer fantastisk maskin
  • 0
Jeg har en iPod Nano Vant den i Flax-lodd(ja faktisk )
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
gratis med ny pod
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!