Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja nå har jeg skaffa meg nettby. Ingen stor grunn, men gjorde det pga ei jente som jeg er litt interresert i... Så jeg gikk igjennom passord brukernavn osv.. Alt det styret for noe sånt. Du skal bygge rykte ved å logge inn, skrive innlegg, dagbok osv........... langt og masse å gjøre. Og så dum som jeg er ble bruker navnet mitt: spartand76 som er halo ``tagget`` mitt d76. Jeg er jo veldig oppfinsom.
Jeg lagde till og med en bruker på facebook bare fordi jeg liker henne.. posetivt.. ja kanskje?

Hva er deres mening om nettby??
  • 0
Kan ikke si noe om nettby, men har facebook...ser ikke helt "hypen"
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Nettby suger! Har det selv Er der bare for å lese de dumme fjortis nyhetene. dumhet er underholdende

PS vis dama ikke liker spill ikke vær deg selv det er det beste tipset jeg har. Når du først har grabba dem kan man litt etter litt vise sine intresser. har funka for meg
  • 0
Nettby er idiotisk. Kan huske da vi hadde skoleavslutning i sjuende, og nærmest alle hadde meg seg kamera som de hora hele kvelden, og neste dag lasta opp på nettby.

Og jeg skjønner dessuten ikke poenget, egentlig. Greit nok hvis du ABSOLUTT MÅ (desperat blondine stemme der, by the way) la andre folk vite hva du har gjort hver dag i livet, men ellers, nei.
O.O
  • 0
Nettby er der fjortiser møtes, legger ut poserende bilder av seg selv og konkurerer i hvem som har flest venner på nettby
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Har nettby sjøl, bruker den vær dag
  • 0
Nettby = Latterlige triste nyheter
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Nettby = Basj ... og din mening står hvor? >.<
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Jeg syntes nettby er ganke greit, jeg bruker det vær dag, også er det en fin måte å holde kontakten med venner. Men jeg syntes at Facebook er mye bedre.
I was frozen, today!
  • 0
brukte nettby mye før. men etter en stund ble det kjedelig.
nå bruker jeg facebook og GR
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
NEttby sux. Just liek Biip.

Dude, ur in fuckin luv man. You ganna marry this gurl arnt u`?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
bruker den hver dag men syes det suger da...
V
  • 0
takk for alle kommentarene...

-Ulven- : min mening er enda ikke helt klar men vi for se.. til nå så står jeg for at det suger og at en eller annen grunn så prøver alle å se ``deilige`` ut på bildene.


facebook syns jeg var dårlig... sorry K_R_I_S

Noral: jepp jeg er ...for...l..ska og nei jeg vet ikke helt om jeg skal gifte meg med henne

Nettby= mest for fjortiser som prøver å se ``deilige`` ut
  • 0
Å opprette profiler på nettby og facebook for å komme nærmere noen kan faktisk fungere. Da jeg gikk på videregående hadde vi ikke facebook, men hadde profiler på msn. Personen som nå har vært kjæresten min i fem år hadde da vært inne på profilen min flere ganger og lært forskjellige ting om meg (hva slags musikk jeg likte osv...) før jeg ble ordentlig kjent med han. Så begynte han å snakke om disse tingene på skolen når vi møttes. Det var nok flere ting som bidro til at vi ble sammen, men dette hjalp nok litt. Jeg skjønte jo i etterkant hva han hadde gjort, men syntes egentlig det bare var søtt . Altså, det kan være positivt !

Nettby har jeg ingen mening om ettersom jeg ikke har prøvd det, men får inntrykk av at det er mest folk på barneskolen og ungdomsskolen, og kanskje videregående (?) som bruker det. Jeg kjenner ingen på min alder som bruker det hvertfall.

Facebook har jeg derimot. Er ikke så opptatt av å laste opp bilder eller legge til alle og enhver, men synes det er koselig å holde kontakt med f.eks. familie i USA, se hva de driver med. I tillegg er den eventfunksjonen veldig bra når man f.eks. skal ordne bursdagsfest .
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Facebook er bedre sier en gammel mann
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
u r s4lker, creat0r of dis blugg!
  • 0
Ja fint å høre litt meninger. Skal forske litt mer på nettby...
Og kanskje jeg skal beholde facebook etter en gammel manns råd

e-pipi : det nærmer seg noe ala det oss meg.. altså.. lærer litt mer om henne osv.. men for å si det rett ut så virker hun mer ``unormal`` der enn det hun er, selv om hu er normal
daaahh rart sagt.
Men det jeg kan si at er positivt er at jeg har nok ``guts`` til å snakke med henne istedenfor å tenke meg tre ganger om... Og så poof så var hun borte

arniesback: skriv proper English eller på norsk, så kanskje noen forstår...
  • 0
Nettby = fail.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Norsk eller skikkelig Engelsk? Nææh... jeg går for Latin.
"Vos es a coma!!! Oh meus deus!"
  • 0
arniesback: si ifra når du har lyst på en elev
latin høres bra ut.
  • 0
Haha a discipulus? Heh , EGO don't reputo I'm promptus illo iustus etiamnunc. Latin may vultus bonus , tamen it's non ut securus. EGO sum non vere bonus procul is etiamnunc , quod EGO sepius have misplacements of lacuna. ( quod mis ritus )

Nei, jeg er nok ikke klar for en elev ;)
Kanskje om noen år.
XD
  • 0
Bruker nettby selv! Synes det er greit å ha.
  • 0
Nettby fans se bort nå....
NETTBY SUGER
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!