Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Under Gullstikka, så var det mage bra nominasjoner. Men en av dem fikk meg til å stusse. Når det skulle kåres "årets spill" så vant GTA4. Da spør jeg hvorfor. Skulle ikke årets spill komme med noe nyskapende, og noe revolusjonerende til spill verdenen? GTA4 er et fantastisk spill, men det kommer ikke noe nytt og nyskapende med GTA4.

Når vinneren skulle leses opp, så lente jeg meg tilbake i stolen og tenkte "LBP helt klart", men nei da. Det syntes jeg var teit. Little Big Planet kommer med noe helt nytt, og har skapt en helt ny sjanger. (jeg vet at det finnes slike ting som g-mod osv, men det er ikke det samme) Media Molecule sitt motto "skape, spille, dele" er det jeg hadde håpet og var sikker på skulle stikka av med seieren.

(heldigvis så vant LBP noen priser da =D)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Jeg setter kvalitet foran orginalitet..
  • 0
Har ikke LBP kvalitet?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
GTA4 har bringt noe revolusjonerende også da, en historie på 30 timer hvor nesten alle oppdragene er helt like xD

Synes definitivt LittleBigPlanet eller MGS4 burde tatt 1. premien, det er fordi LBP er revolusjonerende og MGS4 har en fantastisk historie.
  • 0
Det er folket i Norge som stemte, og da er det flertallet som bestemmer. Altså vant GTA IV fordi folk flest stemte på det. Så enkelt er det. (Stemte ikke GTA selv, da. Spilte det i to timer, før jeg la kontrollen i fra meg av kjedsomhet)
  • 0
Ja jeg er enig, jeg har klart å gå lei av spillet på et beøk hos en venn.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
GTA vant pga alt som er så utrolig dypt med spillet. Hvor mye produsentene legger vekt i når de lager spill.

LBP er bare en skikkelig ny og spennende ide som de har tenkt mye over, men det er ikke så mye mer å gjøre enn det de har gjort. Selv om konseptet er bra, så er det helheten som faktisk skal stemme.

Du ser at selv om du kommer med en oppfølger så vinner den pga hvordan den er generelt og sett på som ett eget spill, og ikke om det faktisk bare er nytt.

Soma Cruz LBP la jeg fra meg kontrollen på etter 30 min. OWND1
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
LBP er ikke noe helt nytt! det er Super Mario Bros med forbedret grafikk og fysikk! pluss at man kan lage egne baner!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Regnet med at det ville bli priser på GTA IV, noe annet var ikke å forvente. Men heldigvis ble det også priser på LBP også samt til Gamereactor og da ble jeg glad da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Caveman tar feil! Super mario bros er et platform spill hvor du skal sloss, Det er ikke LBP! Der skal du utforske og gå rundt. LBP er revolusjonerende og burde helt klart fått første plassen. Men folket har talt!
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
Hansern96 er en klok person
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Nå er både GTA4 og LBP revolusjonerende spill, hvor GTA4 har nådd ut til et mye større publikum (les: har solgt dritmange flere kopier). Selv digget jeg både GTA4 og LBP, og har sånn sett ingen problemer med å se at GTA4 gikk av med seiren.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Revulusjonerende ja..... Som om dette ikke har vært gjort før.

Hvis dere vil ha revulusjonerende spill, Mirrors Edge.

Årets spill var Fallout 3.
  • 0
Siterer ZubiMar:
Nå er både GTA4 og LBP revolusjonerende spill, hvor GTA4 har nådd ut til et mye større publikum (les: har solgt dritmange flere kopier). Selv digget jeg både GTA4 og LBP, og har sånn sett ingen problemer med å se at GTA4 gikk av med seiren.


At GTA IV solgte mye sier vel heller litt om hypen spillet har fått og ikke at det har et variert gameplay som gjør flere personer interesserte. Jeg kjøpte GTA IV, men har aldri rundet det, og synes det langt i fra er så bra som kritikkene det har fått. Saint's Row 2 burde egentlig nådd mye lenger ut blandt gamere pågrunn av kvaliteten og variasjonen gameplayet har, men det ble ikke en gang nevnt under Gullstikka.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Enig Fallout 3 er supert
og også enig med The Heretic
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Det Rockstar gjore med GTA 4 var å modne spill serien. Det er mange som ikke liker det, men jeg er overlykkelig av å få en slik historie kombinert med en ekstrem stemningfylt by. Mange like ikke dette, og dette viser bare at GTA 4 er et spill som går i mot strømmen.

jeg håper at Rockstar fortsetter slikt, for spillverden trenger flere modne spill.
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Det skal mye til for å lage et spill som GTAIV, men jeg er helt enig med at det er litt gjentagelse av de forrige spillene. Grafikken er jo helt unik da.
  • 0
Siterer Prebaland:
Det Rockstar gjore med GTA 4 var å modne spill serien. Det er mange som ikke liker det, men jeg er overlykkelig av å få en slik historie kombinert med en ekstrem stemningfylt by. Mange like ikke dette, og dette viser bare at GTA 4 er et spill som går i mot strømmen.


Nå er det vel ikke akkuratt det folk klager over heller da. Det størst minuset er vel de reperterende oppdragene samt småting som at penger ikke kan brukes på noe ordentlig, men istedet er mer som en poengsum du må oppnå for å komme videre. Men nå har jeg ikke prøvd GTA4 engang, så hva vet jeg
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer Prebaland:
Det Rockstar gjore med GTA 4 var å modne spill serien. Det er mange som ikke liker det, men jeg er overlykkelig av å få en slik historie kombinert med en ekstrem stemningfylt by. Mange like ikke dette, og dette viser bare at GTA 4 er et spill som går i mot strømmen.


Det kan godt hende de var ute etter å modne serien, men for min del så ble det umotiverende å spille det i lengden, både single player og multiplayer. Det at Rockstar setter et mer realistisk og seriøst preg over serien sin (egentlig har de bare implisert en realistisk fysikk i spillet), så betyr ikke det at de trenger å fjerne eller ikke legge til alt det morsomme som man finner i Saint's Row, eller som var i San Andreas. Jeg savner å kunne ta et fly, hoppe ut i fallskjerm og skue utover byen, eller ta fatt i en motorsag og dundre den ned i taket på bilen, eller andre elementer som finnes i Saint's Row 2 som å fjerne alle klærne og blotte seg selv, eller våpenvariasjonen som man finner der.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!