Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Når jeg står opp om morgen skinner solen rett inn i soveromsvinduet og alt er lyst og fint. Temperaturen kryper oppover måleren og i dag var det nesten 5 plussgrader midt på dagen. Snakk om herlig spør du meg. Snøen begynner å smelte litt i solen og man får kriblinger med tanke på at våren snart banker på for fullt.

Selvsagt er jeg glad i vinteren og snøen, men skal jeg være helt ærlig er nok våren og sommeren den beste tiden på året. Varmere vær og letter klær er noe av det beste som finnes. Om en måned eller to har kanskje snøen blitt borte også og da er sommeren på full fart inn her på Snåsa.

Hvordan er det hos deg - holder vinteren fortsatt stand eller begynner du å se klare vårtegn. Gleder du deg til våren og sommeren kommer?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hos oss begynner snøen å flasse litt bort fra bakken, men har dessverre tro på at snøen holder seg veldig mye lengre. Bruker som regel å være snø helt frem til midten av mai.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Tro det eller ei, men til og med i Nordbygda (NORDBYGDA!!) var det sol, og det tippa nesten over til +0.1 . Sykla i T-skjorte til skole og greier, utrolig hvor varmt det føles, selv når det egentlig ikke er varmt.
O.O
  • 0
Her i Tønsberg er det fortsatt litt snø, og når jeg står opp om morgenen (rundt halv 7) er det mørt ute og noen minusgrader. Hater å stå opp om morgenen -_-
  • 0
Det har vert kjempevær i haugesund lenge nå! Ikke noe snø i sikte ^^
Men jeg kan ikke si jeg deler ditt syn på å stå opp. Står vanligvis opp av å være dautrøtt for så å legge meg igjen..
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Det har vært kjempevær her i Bodø og;)
  • 0
At det går mot lysere tider gjør at jeg får en følelse av at jeg har forsovet meg når jeg går på jobb.

Ellers har det vært ganske mye vind her i Sandnes, men heldivis opphold Ble overrasket i dag da det var så mange som hadde lue på seg når jeg gikk ombord i bussen i dag. Tempraturen har ikke nådd de gode gradene enda.
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
Hos meg blir det varmere og varmere også
Ennå mye snø, men den smelter mer og mer hver dag, gleder meg til sommeren
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Joda, snø er ingen mangelvare her akkurat. Snø er som regel en god ting, men nå som snøen bare er våt og tung, er den ikke mye ønsket. Det har vært deilig med vinter, men nå er det sommer, grilling, og ikke minst muligheten til å gå i shorts uten å fryse som rakkern. Håper at snøen går bort. Mye av snøen har forøvrig blitt om til slaps her!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Snø er det plenti av her i Østfold, og hver gang det ser ut til å smelte kommer det en byge eller to igjen

Kan nesten ikke vente til sommerferien!
Just kill him with your awesome
  • 0
Ja her i Vestfold er det masse snø. Det er faktiskk melt mere til uken som kommer. Jeg som er så glad i fotball vil selvfølgelig at den skal bli borte, men det er jo litt hyggelig da.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Gruer meg til sommeren, alt for liten vinter
  • 0
  • Los
  • Los
Ser helst at prat om vår blir utsatt i år... Sitter i indre troms(Brdufoss) med minusgrader og snø, og slik forblir det vel til midten av mai

Jaja, får vår på perm da
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Her tror jeg det vil være snø til juli... Kanskje august om jeg ikke måker ved påsketider...
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Her er det sikkert snø til slutten av April, kanskje.
Men da reiser vi bare til Trysil der vi har en hytte Også kan vi leke litt lengere med snøen!
  • 0
Gleder meg enormt til sommeren, selv om jeg har enkelt for å savne det som var. Snøen forsvant for ca. en uke siden, og kommer nok ikke tilbake. Først gleder jeg meg til en god påske tho.
Om jeg husker rett så er det våren jeg hater mest av alle tider. Den er så stille og tankeløs. Vanskelig å beskrive, men det er noe jeg ikke helt liker med den..
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Næremer seg T-skjorte vær her da..;)
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!