Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På fredag var det ikke godt å være "baller". Da arrangerte nemlig BondeLAN-crewet noe som for mange av deltakerne vil minnes som nøtteknekkeren deluxe. Til og med undertegnede gikk en smule hjulbuet etter mange treff under beltestedet. Jeg for min del tok utfordringen da Thor Stokke (Thorst - moderator fra forumet vårt) sendte en invitasjon om å være med og selvsagt, jeg tar slike ting stort sett på strak arm noe som kanskje ikke var så lurt denne gangen.

...men gjort er gjort. Nå i etterkant kan jeg takke meg for at jeg var såpass heldig og fikk inn mange treff på Thor i starten og at han etter hvert ga seg. Da jeg møtte Bjørn Erik fikk pipen eller nøttene en annen klang - da ble det litt for voldsomt og jeg måtte trekke meg ut skadeskutt og liten smule øm rundt de edle deler.

At dette var noe som folk i salen likte godt (å se oss pines) var det ingen tvil om og det ene latterbrølet etter det andre fikk taket i salen til å lette. Mangt et vondt brøl fra deltakerne fikk tilskuerne til å vri seg av latter.

Vinneren av det hele ble Bjørn Erik etter noen bokstavelig talt beinharde runder. Han kunne løfte hendene i været med en god porsjon is i buksa og de velfortjente premiene som ventet på han. Vi gratulerer så mye og håper inderlig på at kronjuvelene fortsatt kan bidra med småfolk og økt bosetning her på Snåsa i tiden fremover...

Det hele ble filmet og vil ved en senere anledning bli lagt ut på youtube.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gleder meg til å se filmen
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Det hørtes veldig vondt ut. Håper det går bra med de endlere delene nå da?
Glede meg også til å se filmen.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Hahaha
Høres kult og......vondt ut
gleder meg til å se videoen
Unnskyld uttrykket, men det der må jo ha vært et rent helvete
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Huff, det hørtes vondt ut - men det må være utrolig morsomt å være publikum . Gleder meg til å se filmen
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Haha, den videoen må jeg se.
It's a man's obligation to stick his boneration in a woman's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation. - Eric Cartman
  • 0
*Ouch*
Klassisk hjernedød humor XD
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Aha, da vet jeg hva dere driver med der oppe
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0

Skulle gjærne ha vært der å se sett på.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Var moro og se på, lydkulissene var best så gleder meg til å få sett filmen, likevel var det bare i 30 sekunder det var riktig morsomt.. under duellen bernt erik vs bjørn erik - frekvensen var høy og den enes treffer utløste vrede som drev den andre.. så fort ballen kom var den tilbake igjen.. stakkars baller sier jeg bare.

Compoen hadde sine begrensninger, da det ble repitativt i lengden og det ble brukt MYE tid. Dessuten ble den ikke gjennomført i boksershorts som tiltenkt.

Tror mike judge har rett i sin fremtidsspådom fra idiocracy.. at mennesker bare blir dummere og dummere slik at hjernedødhumor som dette blir dominerende.

http://www.youtube.com/watch?v=w_T83CSX1CY

Sjekk den der som eksempel..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Hehe, har spilt dette spillet selv UTALLIGE ganger på klasseturer. Latter til det uendelige .
O.O
  • 0
Åååååå.... Får vondt inni meg av slikt.. Huff..
Men det var sikkert helt EKSTREMT morsomt å se på
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Aouuch... Det høres da alldeles ikke bra ut ikke i det hele tatt! Men fin blogg
  • 0
feil Louvtak.. om du synes det der var moro i kun 30 sek da er d bare humoren din det er noe feil med..
For etter det jeg hørte lo folk så tårene trillet, så å si frem til siste kast!

Jeg synes iallefall det var utrolig moro!
  • 0
Det var moro og smertelig, men har nå kommet meg selv nå og gikk vel hjulbeint i et par timer etterpå. Selvsagt måtte jo undertegnede kaste litt glans over LAN-et med å delta på noe, men hadde kanskje forventet noe annet da. Når Thorst så utfordret meg, kunne jeg ikke la være å bli med - slike ting tar man på strak arm og med nuts of steel

Tror ikke det hadde så mye å si om du hadde på deg dongeri eller boxer, for utfallet ble det samme uansett etter hvor gode treffene var
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tror ikke det er noe feil med humoren min Kaoskid. Dessuten står det riktig morsomt, tar du høydepunktene så skulle det bli 30 sek totalt.

Folk flirte jo av Jarles fornærmelser på scena.. Det var sikkert moro og oppbyggende, men jeg fikk likevel en bismak.. - Komme til Snåsa på lan for å bli forulempet? - any day..
Hørte jo Jarle uttalte seg i etterkant som meget overrasket over at noen i det hele tatt ville være med på noe sånt...

Betegnende for sceneshowet var jo for så vidt fraværet av showaspektet til lange tider.
Mye internhumor var stikkord på LANet og en del stillestående koping, MYE luft.
Noe som gir show-tittelen noe tynt.

Bli kvitt det til neste gang hvis dere vil slå an utbygdes.. En reduuksjon av deltakere kan ei heller kun tildeles delt vinterferie, men er et markedsføringsproblem likefullt.

Der er noen av mine ideer og tanker rundt forbedringspotensialet.
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Jepp - du kan så si Luovtak. Det er veldig stort forbedringspotensiale i BoneLAN - det vil det alltid være. Man kan aldri få til et maksimalt godt LAN som alle liker, men de tilbakemeldingene vi fikk var veldig gode. Alle likte LAN-et og koste seg godt, til og med jentene syntes det var moro på LAN. Å kjøre show hele tiden er jo selvsagt noe vi alle ønsker, men umulig. At vi kan sette av noen timer hver kveld er noe vi har gjort og føler vi klarte det rimelig bra.

At det blir stillestående luft er ikke å komme unna på et LAN. Det vil det alltid være.

Vi har stort forbedringspotensiale på BondeLAN - ingen tvil om det. Men ønsker du Louvtak, kan du jo få være med i crewet og da kan du jo komme med dine synspunkter samt hjelpe til å få til show

Når det kommer til Jarle sitt påfunn, var det faktisk de som ønsket mer av den slags...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
.. ouch :3
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Haha, nei, hørtes ikke særlig godt ut. Får melde fra når videoen kommer ut, Bernt Erik!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Det skal jeg gjøre Jack the Lack of Crack
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!