Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne bloggen bør sees i lys av iharal3's "anmeldelse" av KZ2

Killzone 2 ble aldri den salgsuksessen Sony og Guerilla Games hadde håpet på, til tross for strålende anmeldelser verden over. Tre år og nærmere en milliard kroner senere er det tredje spillet i serien ute. Lever det opp til de enorme forventningene?

Vi kan stille oss det mest innlysende spørsmålet først: Hvordan har jeg klart å anmelde et spill som ikke er kommet ut i butikkene enda? Vel, jeg har det, og nederst i bloggen kan dere se et bildebevis. Om jeg kan reise i tid forteller denne historien ingenting om. That is for the future to find out.

Og etter utallige timer spilling er dommen umåtelig enstemming: Guerilla Games har sannsynligvis klart kunststykket med å ødelegge det som en gang ble sett på som et mesterverk. For Killzone 3 føles ikke som et PS3-spill, men snarere som et gufs fra sin for-forgjenger, PlayStation 1.

Killzone var en spillserie som for tre år siden sjokkerte en hel verden med blendende grafikk og heseblesende action. I Killzone 3 er ståa en helt annen. All handling foregår gjennom stillbilder, der du som hovedperson må peke-og-klikke deg gjennom 1337 bilder for å knuse Helgastene. Og det proffe tallet til tross: Killzone 3 er alt annet enn leet. Å knuse Helgastene og deres onde leder er i og for seg moro, men å gjøre det ved å klikke seg gjennom bilder? Come on... Man må da kunne gjøre mer med en milliard spillkroner?

Og vel, man kunne strengt tatt forventet mye av et pek-og-klikk fotospill til 1 milliard kroner. Høh, da bør du lete videre. Killzone 3 klarer ingenting. Du beveger deg fra planet til planet (selvsagt representert gjennom stillbilder), og må i hvert bilde finne Helgasten som skjuler seg i det. Når du har samlet alle vil de samles i en kjøttkvern i spillets sluttscene, som for øvrig kan sees her. Vanskelighetsgraden er heller ikke mye å skryte av. Guerilla Games tror virkelig ikke godt om sine fans, for med vanskelighetsgradene easy, very easy og extraordinary easy er det liten tvil om hvor stor hjerne disse PS3-folka har. I tillegg er det tre hint for hvert bilde.

Den eneste positive forandringen fra Killzone 2 er at du nå kan spille med opptil tre venner i bildejakten på Helgastene, enten lokalt eller via PSN. Da jeg prøvde online føltes det litt hakkete, noe som sannsynligvis ikke blir fikset til release.

Killzone 3 er en skuffelse. Ikke fordi jeg forventet noe i utgangspunktet, da hype sjelden er bra for et spill, men fordi jeg vet at Guerilla Games kan så mye bedre. Dette er et spill som bør gå fortest mulig i søppelkassa og i glemmeboka!

Under er et bildebevis på at jeg faktisk har prøvd spillet
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
O.o;
Er du tilbake!?
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Jupp. Fant ut at jeg stikker innom når jeg kan
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Hva skjer'a? Mye på gang? Skal vi ta en trall?

Fin spådom btw Kreativitet på høy plan
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Haha, epic comeback^^
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Genialt!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Flott å se at du ikke forlot oss da!
Dritbra "anmeldelse"!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
DU FORLOT OSS IKKE!! :'-)

HERREGUD SOM JEG HOLDT PÅ Å PISSE PÅ MEG AV LATTER AV DENNE BLOGGEN
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Genial parodi på inharal3`s anmeldelse
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Haha! iharal3 sin blogg var jo idiotisk! Fint at det kom genialt etterpå
  • 0
Parodiens uslålige humor!
God blogg i motsetning til en annen
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Tror hans blogganmeldelse var med på å gi GR et løft når det gjelder aktivitet.
Og se, han klarte å få tilbake Zubimar, eller?
  • 0
Kan ikke si annet enn at denne bloggen er særdeles velskrevet og ekstraordinert morsom! Ler godt gjennm hele bloggen. Du bør kanskje vurdere å senke humoren litt, når man ler av latterkrampe blir det vanskelig å lese det som står*Sarcasm.

Særdeles oppfinnsom blogg, stor kreditt for orginalitet gjennom hele verket. La oss bare håpe den du parodierte tar dette med et smil.

*Bildet er ... genialt. Som Einstein. Genialt.
Square Enix.
  • 0
trodde du var dau? i så fall bør du skrive en ressurection blogg også...
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Haha, genial blogg. Parodi ftw.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Hvor er iharal3s "anmeldelse"? Skjønte ikke helt poenget her..
Just kill him with your awesome
  • 0
Hittil årets beste blogg
Genial parodi på inharal3s anmeldelse
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Soraki: Den ser ut til å være slettet, men det var en blogg som ble skrevet i 8-tiden i kveld, og endte opp på rundt 150 innlegg i løpet av en times tid. Brukeren hadde visstnok spilt seg gjennom Killzone 2, og ga karakteren 6/10. Da han ble spurt om bildebevis la han ut det bildet jeg bruker i anmeldelsen min, hvor du fortsatt kan se hvor han skrev inn sitt brukernavn i paint. Jeg klarte bare ikke å dy meg.

Takk for kommentarene, folkens.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Hvor er iharal3s "anmeldelse"? Skjønte ikke helt poenget her..

Den ble sletta. En "idiot" med navn iharal3 klarte å skrive en anmeldelse av Killzone 2 uten å engang ha spillet. I den forferdelige "anmeldelsen" ga han spillet 6/10. Det ble det masse diskusjoner rundt. tror det var godt over 150 kommentarer.

Vi maste hele tiden etter at han skulle skrive navnet sitt ved siden av Bluray-disken. Han brukte paint elns og skrev på navnet sitt på selve disken! latterlig.
  • 0
Hvorfor er det latterlig at han hadde testa ut spillet og anmeldt det og ga det 6/10?
Just kill him with your awesome
  • 0
Fordi 6/10 til et sånt spill skjer ikke om man egentelig har testet det xD
  • 0
Fordi han lata som at han hadde spilt hele spillet, og hevdet hardnakket på dette helt til bildebeviset ble nedsablet av to i GR-redaksjonen som en fake disk (de ser visstnok ikke slik ut)?
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Han gikk virkelig inn for å være fanboy. Han må være den største fanboy'en her inne

Han sammenligna jo med gears og halo hele veien. Jaja. Hvertfall litt liv i forumet..
  • 0
Sikker på han ikke bare hadde kopiert gamer.no sin anmeldelse ^^?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!