Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har sett mange kommentarer på youtube der det står at ps3 er mye bedre en xbox 360, og omvent. Nesten bare dritt om den ene så den andre skall virke mye dårligere enn den andre.

Men etter hvert så jeg en anen kommentar der det står. Hvorfor krangle om noe så dumt om at den ene konsollen er bedre enn den andre. Trossalt det er bare konsoller. Endelig!!!!!!

Han/Hu er jeg helt enig med, hvorfor krangle på at den ene suger og den andre ruler isteden for å innse fakta. De er like bra, begge har uvaner og gode vaner. Uansett kommer alle fanboys på et problem med den ene konsollen som kommer opp hele tiden.
foreksempel: Xbox suger, den får the red ring of death.

Det var alt jeg hadde å si. Lit kort blogg men jeg håper de fleste er enig med meg, og at fanboys begynner å innse fakta!!
  • 0
Er ganske enig med deg at det er idiotisk å krangle om hvilken konsoll som er best. De har alle både dårlige og gode ting.

BTW bra blogg
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
jeg er på en måte fanboy av nintendo, men jeg spiller på de andre maskinene og jeg kritiserer heller ikke andre maskiner. jeg synes at nintendo maskinene er best men det er min menning og jeg har ingenting imot vist noen andre mener noe annet.

Lagt til 2009-02-16 20:57:
BTW bra blogg
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fanboyene har levd i alle år og ikke bare i spillverdenen

Så vend deg til det, de kommer til og bli her en stund.
  • 0
Altså noen ganger er fanboyer så irriterende. Men kjære gud det finnes mange komiske kommentarer.

PS: Nintendo Wii har mer kraft en PS3 og Xbox 360 tilsammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YO!!!!!!!!!

( Det va ikke seriøst )
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Når det finnes mer enn en konsoll på markedet så selvfølgelig vil det være konsollkrig.
"You poke me and I poke you."

Men skal være enig at begge konsollene har sine gode sider og dårlige sider.
Xbox 360-en kan kanskje være best valg for Ivar mens PS3-en er kanskje best for Bernt.
Dette kommer helt an på hvilken person man spør. Spillsmak og hvilke tilpassninger som passer best for hver og enkel person.

Men det finnes forskjellige fanboys. Fanboys som bare kommer med "F*** you", eller fanboys som sier at den konsollen er best UTEN å ha testet den andre.
Kjenner faktisk noen som nettopp har kjøpt seg en ny konsoll og etter hvert så begynner han å snakke dritt til den andre konsollen. Hvorfor? Er konsollen menneskets bestevenn? at når de får slengt dritt i fjeset så svarer de tilbake og begynner sakt men sikkert å hate den andre bare pga noen idiotiske fanboys?

Nei. Ignorer de, uansett at man har lyst til å svare tilbake, det er jo nettopp dette som starter en krig.
  • 0
Konsollkrigen er vel egentlig bare noe å overse. Det er så DUMT at folk oppfører seg sånn, og når de gjør det, kan jeg ikke annet enn å se ned på dem XD
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg heter the xbox 360 guy først og fremst fordi jeg ikke fant på noe annet navn. Men jeg var liiit fanboy da også... Nå syntes jeg det egentlig bare er barnslig!

PS3 og Wii har fortjent min respekt.

Alle er like gode.

Blogg=God!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Fanboyism= Gaming racism.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
godt sagt st nick
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
halvparten av alle komentarene på youtube er bare postet for og provosere.... nuff said!
  • 0
Enig!
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!