Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har stadig lyst på nye spill, og hmm hva skal jeg gjøre for å tjene penger? Jobbe rompa av meg... osv, men nei.

Jeg hadde utrolig mange ps2 spill, så solgte jeg dem og fikk noen ps3 spill, så solge jeg dem og fikk noen nye, og drev på sånn lenge.

Men jeg hadde ikke tenkt på pc og psp spill, så jeg solgte dem også, dette er noe jeg andefaler. Funker rått.

En ting jeg lurer på er om det er noen ander som driver på sånn som dette, legg, legg gjærne igjen en komentar.

VIKTIG! En ting jeg bare ikke klarer er å selge de gode store spillene, som bare må være i hylla, de er store å ha

Takk for meg
  • 0
Personlig vil jeg ha spillene jeg kjøper, jeg går for en fin liten samling

Vet ikke hvor mye man får for PS3 spill, men når jeg var på gamstop spurte jeg hva dem skulle ha for Oblivion og da fikk jeg bare 120 kr for det.... Jeg tenkte å selge det og kjøpe Game of The Year Edition.

Men jeg beholder mine spill, man vet aldri når man plutselig får lyst å spille dem

Men det er vel en smak og behag sak.
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Jeg både selger spill og jobber.. men jobber ikke får å kjøpe spill men heller bolig og bil...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg selger ikke spillene mine fordi jeg prøver å få en stor samling.
When you meet the wall, find a stair and climb over
  • 0
Det er passe kjipt å bytte spill.
Skulle bytte Far cry 2, som jeg kjøpte 3 dager før for 350kr.
Måtte nøye meg med SoF:p.
Der tapte jeg 100 spenn, Far cry var i praktull stand akkurat som de andre spillene mine det er utrolig hva som skjer når man river av embalasjen rundt.

Jeg skulle gjerne byttet far cry til cod 4.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
pleide å selge spill ganske ofte, men nå gjør jeg det ikke så mye lenger.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Det er jo ikke tøft å ha to spill i samlingen da?
Nei, jeg selger aldri spill.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Nei, jeg selger ikke spill. Synes det er gøy å se samlingen vokse. Nå har jeg vel rundt 30 PS3 spill og 7 360 spill tror jeg
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Må nok selge litt nå, hvis jeg skal få tak på FEAR2 i hvertfall. Slik går det når man glemmer å levere skattekortet i tide...
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Hvis det er spill som jeg vet jeg aldri blir å spille fordi de ikke var helt sånn som jeg trodde, selger jeg dem.

Får sikkert aldri ei stoor samling på den måten, men jeg vil heller ha en liten samling med spill jeg liker, enn ei stor samling med mange støvsamlere.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Er du klar over hvor mye penger du da har tapt med og selge så mange spill?

man får som regel mellom 1-30 % av det man betalte i utgangspunktet for spillet.
  • 0
Jeg selger aldri spill, jeg skaffer penger til å kjøpe nye på andre måter, også blir samlingen min mye større.
I was frozen, today!
  • 0
40 ps2 spill ble til 8 ps3 spill
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Siterer VixzOrius:
40 ps2 spill ble til 8 ps3 spill


for en sykt dårlig deal...

jeg bytter ikke inn spill lenger.
Men jeg kjøper masse brukt, de er stort sett i like god stand som nye.
  • 0
dårlig deal? 30 av ps2 spillene var drit og kan jo ikke spille dem av på ps3en anyways
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!