Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Aha, jeg klarer vel en til to dager. Lengste er vel tre dager med mat og drikke og spille alt slags mulig spill

Gikk mye i CCS da

Men er vel bare hvor mye du er vant med TVen, data også videre tror jeg.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg har spilt i 15 timer i strekk... Jeg fikk ikke vondt noe sted...
Jeg kunne fint ha spilt lenger, men jeg måtte på do.
Jeg har aldri hatt problemer med vondt i øyne, nakke, rygg og andre site-for-lenge-stille-skader. Men jeg har vokst opp foran data-skjermen da.... jeg har flate fingertupper og greier
  • 0
Jeg og Error var våkne i hele natt... Gjorde ikke annet enn å spille heller, begynte kl 18.00 og nå er klokka... 11.30?
Men nå gidder jeg ikke skrive mer, jeg må sovvvveeee.......
Haters gon' hate
  • 0
beat u all!!!! jeg har spilt i nesten 2 døgn D beat that! jeg fikk ikke vondt i øya, blei bare sjukt trøtt*gjesp* det er en trenings greie

fortsett sånn ett par uker så nærmer du deg meg

ikke at det er så lurt, eller noe å oppnå men anywayz, selv skal jeg kanskje på TG i påsken, og da! da blir jeg sittene lenge

Sittet lenge, 26 timer eller noe, tok med mat og spillte warcraft III xD

ANyways, husk å skru på lys.

Jeg har spilt i 15 timer i strekk... Jeg fikk ikke vondt noe sted...
Jeg kunne fint ha spilt lenger, men jeg måtte på do.
Jeg har aldri hatt problemer med vondt i øyne, nakke, rygg og andre site-for-lenge-stille-skader. Men jeg har vokst opp foran data-skjermen da.... jeg har flate fingertupper og greier


NEI, NEI, NEI! Er dere psyko alle sammen eller?!
Ses hos øyelegen sier nå jeg..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
spiller mye på dagen, men ikke i strekk tar noen pauser
Solberg!!
  • 0
Dagen GTA IV kom så spillte jeg i 14 timer. Det var ille. Men jeg begynner å bli litt nærsynt nå. Det er faen meg ikke bra, må skjerpe meg.
Solberg'
  • 0
Tiden fly når du spiller. Det er helt klart. Jeg har ganske sikkert klart over 12 timer på dataen en gang. Da var jeg mindre, og syk i skallen. Nå spiller jeg skjeldent mer en 1 til 2 timer om dagen.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Og jeg har spilt 40 timer i strekk! Nææt. Gidd skryting av hvor lenga man har spilt

Ikke nå rart at du for vondt i øya når du sitter 1 meter i fra og ganske så mørkt rom, da er du helt gåen etter 3 timer.

Btw, sykt bildet du har fått tak i, og nei jeg skjønte at det ikke var deg med det første
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!