Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Når jeg først satte meg ned med demoen av spillet, og startet på mission 1 av 2, la jeg først merke til den detaljerte og flotte grafikken. Halleluja for en overhaling siden Blazing Angles eller hva det no het. Blazing Angels så rett og slett drit dårlig ut, mens H.A.W.X ser helt magisk ut i forhold. Flyene er godt detaljert og atmosfæren er enorm. Eksplosjoner og raketter er heftige, og dette ser til og med litt bedre ut enn Ace Combat 6, som hadde heftig grafikk og rom. Selvfølgelig finnes det nedturer og i grafikken, som at husene og skyskraperne er litt kjedelig designet, og at flyet ditt er enormt stort i forhold til hus. Slik var det i Ace Combat 6, og jeg håpet at de hadde gjort akkurat dette bedre i H.A.W.X, men ellers skinner grafikken og detter sterkt på en 8'er.

Når det gjelder gameplay, ligner det veldig på Ace Combat 6, og styringen er omtrent den samme. De har puttet på noe ekstra stash også, men ellers som sagt er det ganske likt. Det som imponerte meg var at det var så mange fly og grunnenheter man så rundt om på kartet, og det hele ser veldig realistisk og "Krigsaktig" ut. Det er kult at man spiller i Rio De Janeiro, og den statuen byen er så kjent for, står til og med i spillet. Jeg synes kanskje ikke dette spillet(Demoen) var så nyskapende som Ace Combat 6 , men det er likevel heftig action. For det meste fungerer allt veldig bra, og jeg elsker styringen. En svak 8'er for min del.

Lyden er helt grei og slikt, men ikke noe eksaksjonellt. De skal ha ros for sine deilige og heftige lydeffekter though. Faller på en 7'er.

Holdbarhet blir det vanskelig å svare på, siden dette bare er en demo, men jeg er ganske sikker på at holdbarheten er svært høy, og det er morsomt og spille missionene om og om igjen. En solid 9'er. Det er også multiplayer-co-op. Denne forlenger livet av demoen betraktelig.

Sammenlagt:

Grafikk: 8/10
Gameplay: 8/10
Lyd: 7/10
Holdbarhet: 9/10

Sum: 8/10

Jeg tipper spillet får 8/10 når det kommer ut, og jeg håper jeg har rett, fordi det ser ut som utviklerne er på god vei til å lage et underholdene spill! Klager ikke om det blir bedre heller. Dette er jo selvfølgelig ren gjetting pga. demo, men jeg TROR!

Pluss(+)
Fantastisk grafikk og detaljer, enorm atmosfære, flotte lydeffekter, deilig styring, bruker sattelittbilder, morsome missions, holdbarheten virker å være høy!

Minus(-)
Lite nytenkende, lyden er litt bob bob, design på hus og slikt er kjedelig, hmm...finner ikke på noe mer...
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
håper du har rett i karakteren

bra blogg
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
bra blogg ja! du må fortsette å skrive slik om demoer!
nå veit jeg hva jeg skal laste ned da jeg kommer hjem
  • 0
jeg skal laste ned denne demoen, så snart 360 kommer tilbakke. Håper den forsatt er der når 360'en kommer hjem. samme med halo wars demo.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Skal se på hva demoen kan tilby i PS3
My Brain...
  • 0
Takk, takk

Ja ,jeg skal fortsette å skrive om eventuelle demoer som kommer. Et F.E.A.R. 2 førsteinntrykk er også rundt hjørne viss dere har lyst på det
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Synes selv spillet ser veldig interessant ut og har spilt Ace Combat 6 en god del. Så nå venter jeg med spenning på at dette spillet blir lansert og kan slå kloa i en versjon

Takk for gode beskrivelser Manfrozen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
takk for svar
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Litt flaut spørsmål , men hvor finner du demoen? Har letet etter den på både US og Eu storen, men finner den ikke, hva søkte/trykte du på?
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
Informative blogger du skriver!
Dette kan absolutt se ut som et kjøp for min del!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Nok en knallgod blog Manfrozen
Skulle gjerne prøvd det jeg også, men det ser ikke ut til å ha kommet på PSN (EU) ennå...
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
ps3-demoen skulle jo komme i dag da, så du må sikekrt bare vente
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Oppdateringen kommer jo mellom kl.4 og kl.8 sånn cirka så det er vel bare og vente
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0

Den har ikke kommet her.. :/
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
God betatest, ser virkelig frem til dette spillet, ser veldig spennende ut Det at de har brukt satelittbilder til landskapet høres også fantastisk ut
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
God blogg
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Takker
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
finnes d splitscreen i fullversjonen ?
  • 0
Det vet jeg ikke, men tror ikke det
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!