Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er helt utrolige spillpriser nå for tiden..I værste fall kan et helt nytt spill koste opp til 700kr og blir ikke solgt for mindre enn 400.
Det er inmari mye penger, syntes jeg. Egentlig skjønner jeg ikke at jeg kjøpte Saints Row 2 for 400kr, det er det eneste spillet jeg har kjøpt for 400kr og ikke noe mer.

Sånn som CoD 4 kjøpte jeg pre-played for 199kr og The Orange box kjøpte jeg pre-played for 300kr..

www.spillpriser.no er en veldig god side med de fleste prisene på alle spill å nett. Sjekk prisene der for å finne det billigste stedet til det spillet du ønsker i stedet for å tape 200kroner osv.

Personlig kommer jeg ALDRI til å gå opp til en 500kr for et spill, da venter jeg heller noen uker så det koster en/to hundrelapp(er) mindre.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Her i byen så jeg en butikk som skulle ha 749,- for Little Big Planet. Og på annen butikk kosta DS-spill over 500,-. Sykt dyrt, så takk og lov for nettbutikker. Har spart mange hundrelapper på de, ja.

Må innrømme jeg har brukt over 500,- på spill, men da har det som regel vært spill jeg VIRKELIG har hatt lyst på...og ikke har hatt tid til å vente...du, vet, bestiller man spill, må man jo vente noen dager til det dukker opp i postkassen. Det passer dårlig når man er av den utålmodige sorten..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg kjøper alle mine spill på nett og prøver å holde meg under tollgrensa
  • 0
Jeg er enig med deg , men må innrømme at jeg har brukt over 500kr på spill : Men idet siste har jeg kjøpt fra nettet eller pre-played hos EBgames, Gamestop og Game
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Jeg har en dårlig vane av å kjøpe spill når de er veldig dyre... Det må jeg slutte med så jeg ikke bruker opp pengene mine. Resident Evil 5 betalte jeg riktignok bare 300 kr for, men jaja...
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Det gjør ikke noe å HA brukt 500 kroner på spill for det har dere allerede gjort, ta heller og vent eller finn det billigere neste gang.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Kjøper spillene nye fordi da er jeg sikker på at det ikke er noe gærent med dem. Jeg er litt paranoid skjønner du .
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Kjøp spillet brukt, eller kjøp det på ebay. Da koster et spill sånn ca. 300 kr stykket.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Ganske æni her og.
  • 0
Siterer ninjarobot:
Jeg kjøper alle mine spill på nett og prøver å holde meg under tollgrensa


200? Da kjøper du ikke nye spill.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!