Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag tidlig lå følgende email og ventet på meg i innboksen:

Du må nesten slutte å skrive Ruy når fyren heter Ryu. Sier du Ruj? Ruij? Det virker som det er flere som sier navnet hans på den måten. Men det er altså feil. Ryu. Som i Ryjuu. Som i screenshotsene dere har lagt ut på bladet. Som i navnet hans. Ja. Ryu. Ikke Ruy. Si det ti ganger nå. Ryu.

Mvh Daniel


Ok, Daniel, jeg kan nesten ikke annet enn å bøye meg i støvet. Jeg kan skylde på autokorrektor i Word (som insisterer på at Metal Gear Solid 4 heter Metal Gir Solid 4), men det holder ikke, det gikk nok litt fort i svingene under korrekturlesing av de to sidene, og da ble det ikke oppdaget.

Så vi har tatt følgene og skrevet Ryu 30 ganger på tavla på kontoret her. Og vi lover å aldri stave navnet hans feil igjen. Håper det holder.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Det er bra dere innrømmer feilene deres Jon Cato
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ja det var tydelig ikke en skrive feil da det var skrevet slik (Ruy) flere steder i bladet ikke bare i anmeldelsen av SFIV. Dette irriterte meg utrolig mye. Blir som å skrive Maroi istedet for Mario etter min mening. Ryu har blitt ett legendarisk spillikon. Å ikke vite hvordan man skriver navnet er nesten utilgivelig. Likte det som ble gjort på tavla noe som har dempet mitt sinne betraktelig. Takk for det.
  • 0
Whiteboard ftw ^_^
  • 0
LoL
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
dere har ihvertfall skrevet navne hans rett nok ganger nå
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hadouken!!!
This is great banter, it really is.
  • 0
Metal Gir Solid... lol!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Hehe... He...


Ok...
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Haha!
Love is our resistance!
  • 0
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Dere burde skamme dere!
Shitting dick nipples
  • 0
Jeg lukter en 42!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Rett skal være rett, men det er okey å skrive feil av og til!
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Haha, Daniel i et nøtteskall? Forøvrig veldig god omtale!

(Oppdaget selv Metal Gear Solid 4-problemet da jeg skulle anmelde det. Prøvde mang en gang å skrive Gear, måtte til slutt bytte over til engelsk retting, og så tilbake til norsk. Tok meg faktisk lang tid å pønske ut den! )
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Kunne vært verre, før trodde jeg han het Roy.
  • 0
Roy?
En Fuego!
  • 0
Det der Metal "Gir" opplegget har plaget meg også!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!