LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Når spillutviklerne begynner å skylde på at Pirater laster ned spill og etter det klager de igjen på at Pirater har ødelagt økonomien dem sine også videre.

      La hos ta et spill: Fear 2 som kommer 10 i USA men Europa får det den 13. Ser dere en feil nå? Ja, det gjør jeg. Det er hele tre dager til et spill kommer til Europa. Er ikke rart at folk laster ned spillet da for å ha det enn å vente i hele tre dager på å få det. Hadde de gitt ut Fear 2 samme dag over hele verden så hadde vel ikke thepiratebay hatt fult av Fear 2 nå eller andre torrent sider.

      De skylder på piratene igjen! Men kan de ikke tenke lenger? Man ser jo at spill kommer før ut i mange land eksempel: Japan og USA pleier å få spillene først og da er ikke rart at folk i HELE Europa vil laste det ned! Jeg hadde kjøpt mange nye spill men jeg må ALLTID laste de ned nesten for å få spillet på release daton i USA eller andre steder.

      Pluss at spillutviklerne ødelegger igjen med: "Vi gir dem hele 5 serials og etter det må de få nye serial bruker de dem fem ganger til så nye, vi er smarte." FEIL!. Da er ikke rart at folk laster ned spill igjen som gjør at du ikke må bry deg om 5 ganger per serial og man kan bruke serial sin så mange ganger man vil! Men vi tar inn SecuROM som folk har problemer med og ødelegger bare for folk som har kjøpt spille men IKKE for PIRATENE!
      Spore er et bra eksempel: Hvor mye dårlig kritikk fikk det spillet? Mye på grunn av SecuROM men har de lært? Nei, de lager en som er enda verre på de nye spillene! Når man kjøper et spill vil man at spille man kjøper er mitt og at ikke andre eier det! Men nå låner du spillet du må ringe kundeservicen mye for å få spille spillet mer og det er på jorde. Tror mange hadde kjøpt spore vis det ikke var for SecuROM pluss 5 ganger per lisence.

      Jeg sier selv at jeg er en pirat og jeg er stolt av å være en pirat! Men jeg kjøper Fear 2 uansett og mange andre nye spill men det er deilig å ha spillet noen dager før enn mange andre. Fjern secuROM, fjern 5 ganger per lisene og alt annet dritt da skal jeg love deg at de tjener mer penger enn noen sinne. Eneste de gjør er at pirater ler av dem men de som kjøper spillet blir sure.
      Hadde de gitt ut spillet samtidig så hadde ikke folk lastet det ned heller, ikke så veldig mye. Det er til og med bevist på et spill som jeg ikke husker i farten.

      Når du ser spillet bak disken som ikke blir gitt ut men SPILLET er bak disken men må vente i hele tre dager på å få det da blir folk sure. Det er meg! Jeg er for world release ikke USA,Japan release også Europa release..

      Lenge leve pirater som veit hvordan jobben skal gjøres!

      AndZel oppfordrer ikke til å laste ned spill uansett. Kjøp dem heller for å støtte spillutviklerne vis det er et spill du er fan av eller noe.
      * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
      • 0
      Jeg er helt enig med deg der når det gjelder og gi ut spilla tre dager senere. Da er du jo som du sier ikke spessielt rart at folk laster ned.
      Det er så teit og gi ut spill tideligere i usa og japan, bare se på Resident Evil 5 kommer 13 mars til Europa mens det kommer 3 mars til japan
      what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
      • 0
      Siterer Espectro:
      Jeg er helt enig med deg der når det gjelder og gi ut spilla tre dager senere. Da er du jo som du sier ikke spessielt rart at folk laster ned.
      Det er så teit og gi ut spill tideligere i usa og japan, bare se på Resident Evil 5 kommer 13 mars til Europa mens det kommer 3 mars til japan


      Ja, de ber jo om det. Det sier jeg men de ser ikke det fordi nesen er for lang. Heldig vis klarte jeg å skaffe meg FEAR 2 uansett.

      Men var et firma som sa ut et spill samtidig og da gikk % fort ned hvor mange som lastet det ned. Uansett om det er til Xbox 360, PS 3, PC, Iphone, name it piratene er der dagen etterpå.
      * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
      • 0
      Ja, jeg blir irritert. Nesten som de absolutt vil drepe PC-gaming!
      • 0
      Så du har lastet ned hele FEAR 2, men skal likevell kjøpe det? er da ikke bare bedre å laste ned demoen da?
      Altså jeg skjønner din frustrasjon, men 3 dager er da ikke altfor lenge å vente?
      Jeg synes det er synd at det er mange som biter på agnet når det ligger der gratis slik at folk kan bare laste det ned, det jeg mener er at man må ha tålmodighet.
      • 0
      For å være ærlig tror jeg ikke fjerning av diverse sperrer, samt world release hadde gjort noen forskjell. Folk laster ned og kommer til å laste ned uansett.
      • 0
      Siterer Master_bandit:
      Så du har lastet ned hele FEAR 2, men skal likevell kjøpe det? er da ikke bare bedre å laste ned demoen da?
      Altså jeg skjønner din frustrasjon, men 3 dager er da ikke altfor lenge å vente?
      Jeg synes det er synd at det er mange som biter på agnet når det ligger der gratis slik at folk kan bare laste det ned, det jeg mener er at man må ha tålmodighet.


      Jeg har ikke lastet det ned. Jeg har det på PS 3, kjøpte det istad. . Spiller det nå .
      Tenkte heller ikke å laste det ned fordi vil støtte den gruppen der som lager et så bra spill! Men når vi snakker om et halvt år eller et år så begynner frustrasjonen å gå på "gratis" ting. Men jeg pleier å kjøpe mine spill

      Vis jeg laster ned noe så laster jeg ned prøver det er det bra kjøper jeg det.

      Siterer ninjarobot:
      For å være ærlig tror jeg ikke fjerning av diverse sperrer, samt world release hadde gjort noen forskjell. Folk laster ned og kommer til å laste ned uansett.


      Det er enda bevist at world release gjør at nedlasting går bedre enn bare visse steder. Det kan medføre opp til 50% mindre nedlasting av spillet. Må se om jeg finner den artikkelen igjen.

      Jeg har tålmodighet men det har ikke alle.
      * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
      • 0
      Siterer Andzel:
      Jeg har ikke lastet det ned. Jeg har det på PS 3, kjøpte det istad. . Spiller det nå .
      Tenkte heller ikke å laste det ned fordi vil støtte den gruppen der som lager et så bra spill! Men når vi snakker om et halvt år eller et år så begynner frustrasjonen å gå på "gratis" ting. Men jeg pleier å kjøpe mine spill

      Vis jeg laster ned noe så laster jeg ned prøver det er det bra kjøper jeg det.


      Oy! allerede? håper jeg får det snart jeg også
      Men det jeg ikke skjønner helt er at du laster ned spill for å teste og hvis du liker det og vil støtte så kjøper du det, men er ikke det hva demoer er til for da? å teste før du kjøper? Og hvis du liker det, blir du ikke fristet til å spille gjennom hele spillet da? så da kjøper du bare spillet for å støtte?
      Er enig hvis et spill tar halvt år/helt år før det kommer så kan man lett bli fristet, men man burde ikke bli det. Det er her folk mister tålmodigheten ja
      • 0
      Siterer Master_bandit:
      Oy! allerede? håper jeg får det snart jeg også


      Ja har kommet langt også. Håper jeg blir ferdig i dag Meg i et nøtteskall

      Siterer Master_bandit:
      Men det jeg ikke skjønner helt er at du laster ned spill for å teste og hvis du liker det og vil støtte så kjøper du det, men er ikke det hva demoer er til for da?


      Er ikke alle spill som har demoer for å si det sånt. Pluss at noen demoer kommer ETTER release. Eksempel: Dead Space og mange andre.

      Siterer Master_bandit:
      så da kjøper du bare spillet for å støtte?


      Jeg støtter jo spillet og jeg spiller igjennom hele spillet skal jeg si deg ;). Men kjøper det vis det frister også og ALLE spill jeg har har jeg blitt ferdig med utrolig nok .
      * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
      • 0
      s
      jeg liker sjøpølsa
      • 0
      jeg laster aldri ned spill, men jeg er med på at det blir world realese.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Forresten, at du bruker Fear 2 som eksempel + at du tilfeldigvis har Fear 2... smells kind of hmmm downloading ?
      There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
      • 0
      Har det til PS 3 ikke PC ^^. Min PS 3 er ikke chippa.
      * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!