Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skal nå fortelle dere min hemmelighet, jeg har gjemt meg bak en fasade i en liten stund. Prøvd å dekke over for mine litt konsollfiendtlige innlegg ved å være litt objektiv. Failure deluxe.

Mange av dere har sikkert lagt merke til det, ett par av dere vanlige brukere vet det, moderatorene vet det, mange brukere har fått sine mistanker, noen bryr seg ikke, noen vil kanskje bli overrasket, og noen har ikke peiling på hvem i all verden jeg er.

Allerede fra dag en fattet noen sin mistanke, selv om jeg, med beste evne, prøvde å skrive på en helt annen måte. Det tok ikke lang tid før innboksen min ble infisert av brukere som påsto at jeg var en annen. Noen av de lurte meg opp i et hjørne hvor jeg lenger ikke muligheten til å komme med fornuftige svar, og dermed måtte meddele dem min lille hemmelighet.

Så istedenfor å røre mer rundt i denne suppen, så skal poenget i bloggen heller skrives i fet skrift slik at de som tenker failure når de ser wall of text heller kan hoppe rett til budskapet.

Jeg er The Heretic.

Min avskjedsblogg som The Heretic var nok også litt uheldig plassert, i hvertfall om jeg indirekte ikke hadde skyld for at et par brukere forsvant i kort ettertid. Jeg valgte uansett ikke å skrive en håpsblogg til dere da dere fortvilet nesten så på at samfunnet i Gamereactor brøt sammen når RDB, HHH, og jeg meldte min avskjed i Gamereactor.

Jeg måtte jo selvfølgelig fortelle et par hvite løgner for å ha en god grunn til å forlate GR. For jeg hadde faktisk aldri for mye skolearbeid og for lite kontroll over livet her på GR. Nåja, karakterkortet mitt er ikke det beste i verden, men det finnes andre løsninger enn å slutte på GR om jeg vil forbedre det.

Så, istedenfor at dere skal drive å undre lenger, og at jeg kan slutte å gjemme meg bak en fasade, så har dere nå fått vite min lille hemmelighet. Hvordan rekasjonene blir? Aner ikke, men jeg håper for all del at ingen vil se på meg som en pompøs oppmerksomhetskåt person fordi jeg nå har valgt å "komme ut av skapet".
Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
  • 0
OMFG, jeg burde ha skjønt det XD.

Jeg trodde du faktisk var RDB, men det var egentlig bare min dumhet som forårsaket den mistanken. Men jeg skrev senere at "han er jo en slik Heretic-type".

Etter vår lille diskusjon i "Diskusjon og håning"-tråden var jeg egentlig sikker på at du ikke var Heretic, siden jeg innbilte meg at han var bedre til å argumentere.

Din avskjed virket også veldig overbevisende på meg, så dette kom som et lite sjokk.

Så feil kan man ta.

*flau*
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg skal være ærlig å si at jeg hadde en liten anelse. Men jeg var ikke helt sikker da. Du hadde jo akkurat samme skrivemåte og alt. Dessuten hadde du jo en diskusjon med Crazy Kraken i en tråd du hadde laget, der du argumenterte veldig godt. Der fikk jeg mistanken.

Lurt av deg å sette opp DVDene dine på spillisten
We could have arranged to have you carried
  • 0
Men hvorfor valgte du å forlate GR til å begynne med?
  • 0
Vil ikke si det var overraskende. Nå lurer vi bare på hvem HHH er..
Jaja, ser på måten du forsvarer 360'n at det er deg
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Jeg hadde en mistanke, egentlig. Forventet faktisk litt å se en sånn her blogg fra deg!
Mistanken kom mest pga. bruken din av statistikk i diskusjoner, men også i "diskusjon og håning"-tråden den gangen du sa at du hadde en bruker på n4g.com. Hadde lest et leserbrev til GR fra The Heretic hvor det samme ble nevnt...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Jeg hadde min mistanke.

Det eneste jeg ikke skjønner helt er hvorfor du egentlig sletta The Heretic. Liksom, hvorfor? Var det pga. RDBs grunn? Eller hadde du lyst til å spille en liten spøk på GRs forum? Hmm.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg visste at du var The Heretic, men jeg sa ikkenoe. Antok at du ville ha fred fra mas og slikt. Håper at du føler deg bedre nå så du slipper å skjule din fortid,
:D <3<3<3
  • 0
For å være helt ærlig synes jeg dette er litt unødvendig...
Hvis du ikke hadde noen problemer, hvorfor valgte du da å forlate GR i utgangspunktet?
Jeg ville ikke kalle deg direkte oppmerksomhetssyk, men noe i den nærheten må jeg meddele at jeg tenkte om deg nå..
Å slette brukeren sin med blogger innlegg og alt bare for senere å avsløre at du er en annen bruker også virker litt meningsløst i mine øyne...

Sorry hvis jeg kanskje var litt brå nå, synes bare det er litt meningsløst... Bra at du ikk hadde dratt for alvor, da. Nå er det bare å vente til HHH avslører hvem han egentlig er...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Jeg var overbevist om at det var deg hele tiden, som du kanskje skjønte da jeg indikerte det over PM til deg. Tok imidlertid hintet om du ønsket å forbli noenlunde anonym, og gadd rett og slett ikke mase noe mer om det. Ganske gode løgner du serverte egentlig, men relativt lette å gjennomskue. Akkurat som med RDB og Georgian.

Men som noen andre må jeg rett og slett spørre om hvorfor i all verden du gjorde som du gjorde. Hvorfor slett brukeren uten noen åpenbar årsak? RDB hadde jo sine grunner, men det samme er ikke tilfelle her. I alle fall ikke særlig åpenbart. Var det bare for å bli oppfattet som en fersking igjen? Må si at oppmerksomhet er det første som faller ned i dette hodet, men siden jeg liker å tro at det ikke er likt deg, skyver jeg det litt til side.

Men uansett, det er godt å se at du fortsatt lever i beste velgående som forumbruker, og jeg håper selvsagt at du vil forbli her lenge enda. Føler at velkommer tilbake blir litt feil...
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
For de som lurer på hvorfor jeg slettet brukeren min i utgangspunktet, så kan dere roe dere ned om dere er ute etter noen dramatisk avslutning. Jeg følte vel egentlig bare for å starte på nytt med blanke ark uten noe press til å alltid komme å argumentere for ditt og datt. Men jeg feilet, folk gjennomskuet meg ganske fort og fattet sine mistanker, så jeg besluttet at det ikke var noen vits lenger å gjemme seg bak en fasade når folk likevel hadde så store mistanker.

Hadde ingen direkte planer om å avsløre meg senere heller, selv om jeg må innrømme at det hadde vært litt gøy å skrevet en blogg ett år senere når det hadde sunket ytterligere, men uansett så så jeg rett og slett ikke vitsen lenger.
Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Old news.
You're sleeping over, right?
  • 0
Ok, nå er jeg såpass ny her at jeg er lite inneforstått med opplegget, men det eneste som falt i hodet mitt da jeg leste dette var.. "Jøjje meg! RL Hotel Cæsar"

Dette er SÆRT da. Kanskje jeg også skal lage meg en hemmelig bruker... Eller kanskje jeg har en fra før av? Kan være hvem som helst...
  • 0
Jeg visste til det Neptune Men godt at du ikke forlot oss da for du er nå en veldig flink bruker da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!