Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jess, enda en helg er gått og denne gangen fikk jeg Far Cry 2, ubisofts nye storsatsing. Jeg hørte en kamerat skryte av spillet så det rant av han på skolen, så jeg så videre på spillet; sjekka anmeldelsen her og noen filmer på youtube. Det var nok. Jeg gikk på butikken lørdag, nærmere sagt Spaceworld og kjøpte spillet for 300kr..Mega billig, et skikkelig røverkjøp spør du meg.

Det jeg syntes er bra med spillet er alt, fytti katta for en fin grafikk, god historie(dvs. jeg syntes det er bra at man har en sykdom og man føler at man alltid må passe på og ha tablettene sine)..Online-delen er jo helt awesome, det er morsomt å drepe andre online på dette spillet, ivertfall når du kan brenne de også..Det dårlige er vel det uoversiktelige bilsynet, altså når du kjører bil syntes jeg det er litt trøblete å se.

Jeg har sett mange er skuffa over spillet, huh? Hvorfor det? Det er drit bra, grafikken er bra og jeg syntes alt er bra..Har bare kommet 25% enda og litt på vei i online-delen, men jeg syntes det er et fantastisk bra spill! Det er et av de beste spillene jeg har spilt! Så, denne gangen var ikke helgen negativ sånn som den var når jeg hadde kjøpt The Orange Box!

Da var det ny helg, og jeg skal stå på ski i 17 minus. Trenger et "lykke til" der.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Kjøpte du til PC? Jeg ble ihvertfall skuffa over spillet til PS3.. For lite engasjerende. Lykke til
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Ops, nei kjøpte det til PS3. Skuffa? Jeg syntes det er drit bra
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Hva synes du er bra med det spillet, da?
  • 0
hos meg kommer det bare "the dick is unreadebel" -.- men spille er bra de
kjetil
  • 0
Far Cry 2 har en del problemer... For å nevne noen:
1) Det er for repetivt
2) Det tar for lang tid å komme seg fra A til B
3) Verdenen er ikke "åpen". 35% av verdenen består jo av fjell...
4) Alt for repetivt
5) Dårlig onlinedel, hvor spawnkilling er et enormt problem
6) Dårlig inndeling av våpen. Jeg vil kunne bruke MP5 og M1903 samtidig!
7) Ikke mulig å bli med en av faksjonene. Utrolig irriterende å bli angrepet av folka jeg hjelper...
8 ) Folk spawner i outpostene, til tross for at jeg har drept dem flere ganger tidligere. Dette gjør punkt 2 enda verre.
9) Dårlig AI

Men Far Cry 2 har også en del gode sider, og jeg hadde det jo gøy når jeg spillte det. Jeg ble en smule skuffet, men det er jo fortsatt et godt spill. Naturen og omgivelsene er veldig godt laget.
  • 0
100% enig med wwwerner. Far Cry 2 er ett helt greit actionspill, men altfor mange små og store feil!
  • 0
wwwerner

+1

I tillegg suger mulitplayer delen. Den har et utrolig stort potensial, men alt for mange bugs til at det blir gøy.
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
Jeg liker spillet godt og har brukt en del tid på det Det som fenger meg er uten tvil grafikken og detaljene - men så er jeg nå en grafikkhore også da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
That make the 2 of us Bernt

Lagt til 2009-02-02 15:12:
Man skal ALLTID tenke POSITIVT, ja greit et spill har sine dårlige sider - men hva pokker gjør det? Så lenge du liker spillet og blir fascinert av det trenger du ikke å tenke på hva som er dårlig med det.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
yo flo?

Lagt til 2009-02-05 21:54:
det som er det eneste negative som bryr meg er at man ikke kan komme in i spillet på grun av netopp at det tar så lang tid og komme fra A til B
men som jeg sa er det omtrent det eneste som er galt med spillet
  • 0
True, tar lang tid
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Skulle gått ann å ta Taxi som man gjør på starten
  • 0
Veit, synd Ubisoft ikke tenkte på det.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Dette kan man kalle en bortkasta helg. Far Cry 2 er den største driten jeg har vært borti
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!