Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er tidlig i 2009, men enda vil jeg faktisk gå ut med at det nesten er årets røverkjøp jeg har gjort.

Det var tidlig onsdag 28. januar jeg smelte inn en bestilling hos Amazon. Det jeg hadde spandert på meg selv var en Playstation 3 (80 G8), HDMI-kabel og FIFA 09. Alt dette fikk jeg for den fantasiske summen 2600 NOK. I Norge ligger faktisk prisen for en PS3 80GB på 3500-4000 kr.

Jeg fikk levert min PS3 på fredagen, men må vente litt til for FIFA og HDMI-kabelen, siden de sender alt i forskjellige pakker uten ekstra kostnader for at jeg skal få det raskest mulig. Sist gang jeg kjøpte noe som var over 200 kr fikk jeg telefon av en svensk dame som fortalte at jeg måtte betale toll osv. Nå har jeg ikke fått en slik telefon, og derfor lurer jeg på om jeg kanskje slipper toll. Ragish fortalte på Gamereators fine IRC-kanal at hun fikk brev 1-2 uker senere at hun måtte betale toll, så derfor vet jeg ikke om jeg må betale ca. 500 kr ekstra. Uansett så føler jeg at dette er en kjempedeal. 3100 kr for dette er en latterlig sum i forhold til det mange betaler her i det utrolig dyre landet som vi kaller Norge. Nå skal jeg kose meg med Resident Evil 5 sin demo som kommer ut i morgen. : )

Hvis det er noen som har lyst til å legge meg til på PSN så må du sende meg en melding.
Chill hard, man!
  • 0
Kjøpte PS3`en min i begynnelsen av januar, og betalte søren meg 4500 kr, og det var pinadø det billigste i byen...
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
  • Los
  • Los
en jeg kjenner betalte 2900 for den i norge, i butikk
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
PS3 <3<3<3<3
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Kjøpe over 10 spill noen nye også noen gamle for 1 kr per stygg. Qxl.no =D
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
elsker amazon eg også.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
jeg betalte 2900 kr for den på europris
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Kjøpte meg PS3 + 2 spill, den dagen den kom.
Ga 7000 Kr for alt.

Men er også glad for at den er bakoverkompatibel.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
RE5-demoen er dårlig! jeg ble kjempeskuffa! zombiene bare renner på, og man har SVÆRT begrenset med kuler, så man ender opp med å prøve å løpe fra zombiene. dette spillet ligner mer på en parodi av en dårlig splatterfilm! det er fin grafikk da...
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg kjøpte 60GB'en med 2 spill og 2 kontrollere for rett over 5000kr. Beste dealen som har vært.
  • 0
Siterer Caveman:
RE5-demoen er dårlig! jeg ble kjempeskuffa! zombiene bare renner på, og man har SVÆRT begrenset med kuler, så man ender opp med å prøve å løpe fra zombiene. dette spillet ligner mer på en parodi av en dårlig splatterfilm! det er fin grafikk da...


det er sånn resident evil spillene er. har du noen gang prøvd et resident evil spill før?
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer legion_kart:
Citerer Caveman:RE5-demoen er dårlig! jeg ble kjempeskuffa! zombiene bare renner på, og man har SVÆRT begrenset med kuler, så man ender opp med å prøve å løpe fra zombiene. dette spillet ligner mer på en parodi av en dårlig splatterfilm! det er fin grafikk da...



det er sånn resident evil spillene er. har du noen gang prøvd et resident evil spill før?


Buuurn ;-P

Resident Evil spillene er konge! Heter jo Survival Horror, skal ikke gå på zombiejakt, du skal overleve, da må du ha minimalt med ammo.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
har spilt 4ern (tror jeg) litt. og greit nok at man har lite ammo, men når det kommer 3543516843 zombier blir det for dumt å ha 20 kuler imo! ut i fra demoen blir ikke RE5 et survival horror spill, men bare survival! men skal ikke si noe sikkert! er forhåpentligvis horrortendenser lenger ut i spillet!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Gratulerer med PS3 ja.
Welcome to the dark side

Jeg har svidd av over 9000 på spill så langt. Kan du toppe den
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!