Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere sikkert ser er dette min første blogg,
som jeg da har valgt og skrive på selveste dagen.
Nemlig bursdagen min ;)
Jeg blir 12 år.Men som noen sikkert har oppfattet så har jeg sagt / skrevet at jeg har vært 12 år ganske lenge nå, men "retten til og og kalle meg det, starter jo ikke før i dag.
Forelderene mine kommer sikkert allikevel til og begynne og kalle meg 13 år om ikke så altfor lenge


I samme slengen kan jeg jo si hva jeg har fått i gaver. Av søsteren min ( Andrea ) fikk jeg TRE bøker. Om foreldrene mine fikk jeg en deoderant ( som om jeg ikke har nok fra før)
og et gavekort på pund ( husker ikke hvor mange) som jeg skal bruke når vi skal til london i vinterferien. Kommer forresten sikkert til og blogge om turen:P Men tilbake til bursdagen, det var altså det jeg fikk av den nærmeste familien.
Jeg skal ha et såkalt "voksenselskap" senere på dagen. Da satser vi på litt penger.

Lurer på om jeg kansje skulle kjøpe meg et spill for pengene jeg antakeligvis får.
Det sår mellom: Pure, Mirror`s edge, SW:The force unleashed, Skate 2 og Burnout Paradise.
Du kan så gjerne anbefale noen av disse eller skrive ned noen andre spill som burde nytes på PS3`en.

Og med det sier jeg: Vi blogges !

( Gjerne kommenter bloggen, men husk at dette er min første blogg )
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
Bloggen var grei den. Litt skrivefeil, men det tror jeg du fjerner fort når du får varma opp i bloggskriving. (Å skrive bloggen i Word først, kan jo være lurt).

Gratulerer med dagen..og ha en fin tur til London. Heldiggris.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg anbefaler Mirror's Edge, om du har lyst på racing anbefaler jeg Burnout Paradise.
Har ikke prøvd Skate 2, men det skal være bra.
  • 0
Gratulerer med dagen Whispman

Alle de spillene du nevner her er knallgode spill, men anbefalingen fra Zyrocz er fin
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen!
En Fuego!
  • 0
Burnout er absolutt til å anbefale! Ok blogg!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Gratis

Spill jeg anbefaler:
- Ratchet & Clank: Tools of Destruction
- Uncharted: Drakes Fortune
- Mirror's Edge
- Killzone 2 (25 Februar - A must get til alle PS3 eiere)
My Brain...
  • 0
Ser at du anbefaler Killzone 2 Jacsterd, og selfølgelig drømmer jeg litt om dette spillet, men som du sikkert vet er det 18+. Dermed kan det bli litt kinkig for meg..

Men kansje noen onkler og tanter som ikke skjekker aldersmerkningen når de kjøper spill som gaver, så får bare vente og se...
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
Gratulerer med dagen.

Playstation 3 kan rutte med noen imponerende eksklusive titler. Men siden du er 12 år, er listen noe kortere ( Utelater Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Killzone 2, Resistance 2 osv.)

Uncharted: Drake's Fortune - Ett tilnærmet perfekt action/eventyrspill med en spennende historie, flott stemmeskuespill, nydelig grafikk og ett herlig gameplay som blander gåteløsning og action perfekt! Ett av de beste spillene på PS3. P.S: Det er 16+ aldersgrense da. 9/10

LittleBIGPlanet - Verdens mest sjarmerende spill. Lag dine egne baner, kun din egen fantasi setter grenser. Få inspirasjon blant de mange banene mennesker over hele verden har laget. Spill sammen med opptil 4 venner. Play. Create. Share. Ett must for PS3-eiere. 10/10

Ratchet&Clank:Tools of Destruction - Ett herlig platformspill med god humor og spennende gameplay. Kule våpen og god holdbarhet. 8/10
  • 0
Gratulerer så mye!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Takk for anbefalingene Aiden, vil bare si at jeg faktisk får lov til og kjøpe meg 16+ spill, så det kan hende det bli Uncharted, har prøvd demoen og likte den veldig godt..

Og LBP, det har jeg faktisk- må bare si at det er et herlig spill

Ratchet&Clank: Tools of destruction kan det godt bli, har de andre spillene i serien, men det kan jo ofte bli litt lett... menmen
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
Gratulerer med dagen!
Love is our resistance!
  • 0
Grattis med dagen! Var jeg deg ville jeg kjøpt Uncharted eller/og Oblivion
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Kjøp Killzone 2 sjøl.

Jeg spilte GTA 3 da jeg var 12 så det var ingen hindring
My Brain...
  • 0
Har du hørt om strenge foreldre eller...

Jeg får nok ikke lov med det første akkurat.

Men jeg har noe inni hampen lyst på både MGS4 og Killzone 2..

Lagt til 2009-02-01 16:39:
Takk for alle gratulasjonene folkens, jeg er jo litt ny her, men det virker som om alle her ønsker meg hjertelig velkommen og det er jo hyggelig
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
Gratulerer med dagen
  • 0
Gratulerer med dagen til deg også!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Aldersgrenser er til for å brytes! Happy Birthday!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!