Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er ikke så lenge siden jeg hørte om at The Elder Scrolls IV skulle komme i 2010. Jeg har selvfølgelig spilt The Elder Scrolls IV: Oblivion, og nesten The Elder Scrolls III: Morrowind [siden torrenten ikke funka].

Siden den gang har jeg prøvd å tenke ut hvordan dette spillet kommer til å bli. Mange tanker har vist, enda flere dratt og veldig få henger igjen. Det er rett og slett ikke lett å vite hva Bethesda Softworks kommer til å finne på denne gangen.

The Elder Scrolls V har også dette enorme presset på seg. Anmeldelser over hele verden har rost The Elder Scrolls IV: Oblivion for sin enorme frihet, storslagne historie og utrolige grafikk som selv den dag i dag banker mange spill ned i støvlene, for å nevne noen punkter. Det kan ikke være lett å arbeide med denne fallhøyden i tankene.

Hvordan tror dere The Elder Scroll V kommer til å bli? Vi snakker selvsagt forbedret grafikk og alle disse tekniske forbedringene, men kommer historien til å fortsette sin beboelse i Tamriel? Jeg vet ikke. Hva tror dere?

Her kan dere komme med deres tanker om hvordan The Elder Scrolls V kommer til å bli.
Kast ut alle dine idèer ut i vilden sky.
  • 0
Håper på enda bedre kampsystem.
Håper på utrolig stemningsmusikk og stemmeskuespill.
Variasjon i missionene, håper de også blir innholdsrike med gode historier
Lang hovedquest og mange sidequest som i oblivion.
Håper selvsagt på førsteklasses grafikk med utrolig god atmosfære
Online coop?
Stor frihet
Stor verden
Bedre levelsystem
masse items og customisation


Gleder meeg!!
  • 0
Håper på at du kan være i hele Tamriel denne gangen og ikke bare i en av delene som i de andre spillene
  • 0
Det gjør jeg også. At de legger til alle verdenene, og gjør verdenen så massiv at vi har spill for lange tider. Da også med et oversitlig kart.
  • 0
har hørt att det ska fåregå i Skyrim
Rocktober
  • 0
Har i grunnen ikke noe anelse over hvordan ES V
vil være, men utifra hvor syke folka i fra Bethesda er må man bare være klar for alt.
  • 0
Har aldri spilt Obilivion :/
  • 0
Det burde du skaffe deg snarest!
  • 0
Tror ikke vi vil se det neste spillet i Tamriel. Det er bare en følelse jeg har
  • 0
håper det ikke blir så stort og åpent

.... me no likey
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
Håper det foregår et sted med mange sopp og så må man hoppe på de og så kan man hoppe opp på klosser og de spytter ut penger åsså åsså åsså!

Vent...
It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.
  • 0
Håper på litt bedre animasjoner
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
@Altair69
Da kommer du nok kanskje til å slite ?

Animasjonene bør bli bedre.
Håper også på en forbedret AI.
  • 0
Jeg vil vil tro det blir i Tamriel. Noe annet ville vært litt dumt. Det jeg håper kommer i det ESV er at mimikken i ansiktene blir bedre, slik som i masseffect, og at det ikke er mulig å fasttravle til en by før du har vært i den. Ellers er det vel egentlig ikke så mye å klage på i Oblivion.
Gud er død. Faen også.
  • 0
Håper at spillet blir utsatt til nestegenerasjon så vi får bedre grafikk osv.

Men fy flate jeg gleder meg! Det blir sjukt bra!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
En ting jeg håper dem legger til er: muligheten for å sloss ifra hesteryggen så vi slipper å gå av hesten hver gang en banditt, troll eller lignende dukker opp

Jeg kunne også tenke meg muligheten om å reise rundt i hele Tamriel, da hadde jeg brukt flere måndter på å runde det spillet^^
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Mhm. Og en storyline som er så lang, men likevel lett å sette seg inn i, at man omtrent aldri blir ferdig. Det hadde jeg likt.
  • 0
Håper på enda større verden å utforske. nye figurer osv..
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
jeg er enig i omtrent alle posten før meg, men jeg skulle ønske at de fjernet den skillen som gjorde at man kunne løpe fortere. de kunne ha et sprint system aka battlefield.
R`n B get the hell away from me...
  • 0
Oblivion er mitt favoritt spill gjennom tidene! Jeg har selvfølgelig store forventninger til TES V, og jeg håper Bethesda bruker en del tid på dette.

TES V FTW!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Lånte Oblivion til en venn, kom ikek langt før han ville ha det tilbake, men likte det jeg fikk spillt .
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Det er ulovlig å piratnedlaste spill vet du.
  • 0
Jeg er nok ikke den første :]
  • 0
Hadde vert kult med online modus også. Liksom, spille med andre folk, nesten som i WoW.
It's never to late to die!
  • 0
Hehe, det er dette spillet jeg ser mest fram til av alle spill jeg vet skal komme!

Btw, Har noen hørt om det nedlagte prosjektet "Lord of the rings: The white council"?

Det spillet så ekstremt lovende ut, men ble desverre lagt på is. Det hadde blitt et Ringenes herre RPG hvor du skulle jobbe for "The white council" som består av Midgards trollmen og elda-fyrster.

Fysikken og grafikken så ut til å bli lovende og landskapet så helt fantastisk ut, selv om det meste av gameplayet hadde blitt spilt i Eriador. Det lå an til å bli et gigantisk spill, men den dag ei...

Jeg håper og ber alikevel om at dette prosjekt, blir tatt fram igjen og gjennomført skikkelig

Det virker for meg som det ultimate Ringenes-herre spill, men igjen: den dag ei....
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!