Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag er en spesiel dag. I dag har jeg bursdag. Woohoo!!!!! Jeg blir 15 år og skal ha selskap neste helg. Bursdags presangen min er en ny tv. Større enn den jeg har. Det er altså en flatskjerm. Jeg gleder meg til selskapet, fordi da skal jeg ha et dataparty. Det er ikke akkurat ett stort dataparty jeg skal ha. Skal bare invitere to stykker. Det blir nok gøy. Men før jeg avslutter så har jeg bare en ting å si. WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO!!!!!!

Lagt til 2009-02-01 12:24:
Hadde ikke mer å si. Det derfor bloggen min er så kort.
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Gratulerer med dagen.
  • 0
Gratulerer med dagen potetmosgutten
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen!
Love is our resistance!
  • 0
takk
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Grattis med dagen
  • 0
takk
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Gratulerer med dagen
  • 0
Gratulerer med dagen. Håper resten av den også blir kul!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
takker og takker
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Gjett hvem som også har bursdag dag..?

MEG..!

Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
nice
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Gratulerer! Skal du ha potetmos til middag?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Gratis med dagen
My Brain...
  • 0
  • Missing Avatar
  • eila
Gratulerer med dagen
"I was a professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first analrapist." - Tobias Fünke
  • 0
Gratulerer med dagen.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Grattis!
Jeg skal på datapartyet
It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.
  • 0
Gratulerer så mye til deg også!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Wow! Ny og større Tv...det blir sikkert dritbra. Gratulerer så mye med dagen.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
grattis med dagen!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Gratulerer med dagen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer med dagen da!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Gratulerer med dagen
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
takk. (snufs)
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
jeg har også bursdag! happy birthday to us! håper du har hatt en fin dag
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!