Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jepp, du så tittelen? Jeg spiller mye i helgene, mye mer enn jeg gjør i hverdagen. Denne uken har jeg spilt cirka 2 timer på 5 dager, og nå kom helga og jeg har spilt endel allerede..

Jeg føler selv at jeg spiller altfor mye i helgene, men det er vel flere gamere som gjør det - hvertfall av vennene mine..Egentlig er helgene for en gamer en høytid med endel spilling, uten lekser og mas! Du kan jo også overnatte hos noen kamerater og ta med deg spillkonsollen din å ha LAN <3!
Hvordan er det med deg, spiller du mye i helgene?
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Skole også
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
7 dager er 1 uke det
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Nei, kødder du eller?!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Jobber turnus så er ikke mer spilling i helgene enn ellers. Kan godt sitte et par timer på en onsdags morgen og kose meg
  • 0
Hehe
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Spiller kanskje litt mer i helgene, men overdriver heller ikke med spillingen.

Men nå som jeg er syk ( forkjølet) blir det 7-10 timer hver dag!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Haha, oi! Jaja, det er vell lov av og til
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
selvfølgelig!!
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Spiller mest i helgene ja, når jeg har tid. I ukedagene spiller jeg ikke så mye, hvis det ikke det er gått i anskaffelse av ett nytt, heftig spill da Er det en helg ingen spesielle planer er lagt, kan jeg gått sitte i timer å spille, enten alene eller sammen med venner! Spilling i helgene er skikkelig kos, syntes jeg
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det blir jo mye skolearbeid og slikt i hverdagene, så da er det deilig å slappe av med spill og film i helgene. Spillinteressen min har blitt noenlunde svekket i det siste, men jeg tror det skal bli en del spilling i morgen.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg spiller altid mye jeg.
I was frozen, today!
  • 0
har akuratt samme "problem"
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Syns du to timer er mye? Jeg gamer sikkert 6-8 timer hver dag, pluss netter i helgene
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Siterer snappa:
Jobber turnus så er ikke mer spilling i helgene enn ellers. Kan godt sitte et par timer på en onsdags morgen og kose meg

Samme her, men spillkveld med vennene mine blir som regel i helgene siden de fleste fortsatt studerer .
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Jeg spiller ikke like mye i helgene for da er det familietid
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
hvis damen min jobber i helgen blit det en del spilling. då sitter jeg gjerne en to-tre tiimer i strekk(det e mye for mmeg) fredag å lørdagen. pleier som oftest å gjøre noe på kvelden så blir oftest fra jeg står opp å e del timer utover dagen. men hvis damen ikkj jobber, då blir det lite me spilling.hehe
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
<quote author="Bernt Erik">Jeg spiller ikke like mye i helgene for da er det familietid</quote

Du er heldig, har lov til å spille på jobb.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Du er heldig, har lov til å spille på jobb.


Han har vel ikke helt rett til å spille på jobb når han ordner reklame også videre
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jøss og jess, det var visst fler som spilte endel i helgene..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Problemet hvis man jobber åtte timer om dagen og skal få spilt noen timer i tillegg er at det ikke blir så mye igjen av dagen til nødvendigheter som å rydde, vaske, handle mat eller å opprettholde kontakten med andre mennesker, så det blir skjøvet til helgen og dermed blir det ikke så mye mer spilling da, noen ganger mindre.
  • 0
Sant, det er ikke like lett for alle.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!