Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har jeg siden siste blogg; påført meg skade, runda tre spill, fått reisefeber og hatt utallige koselig kvelder med venner.

La oss ta det kronologisk.

Spill rundet er Fallout 3 (Bethesda-fan, men skuffa. Kanskje jeg hadde for høye forventninger), The Sequel to Myst: Riven (som forøvrig må inn på topp fem beste spill jeg har spilt. Og såklart det vanskeligste), Myst III: Exile (skuffende, og ikke utviklet av mine gode venner i Cyan Worlds. Skuffa).

De utallige koselige kveldene har stort sett vært jevnt spredd utover, men mest nevneverdig er den siste. Vi var en tur på byen, og som selvutnevnt by-hater tok jeg på meg høyhæla sko og en ufyselig dårlig holdning til hele greia.
Så karma - som den drittsekken han er (velger å tro at karma er kjønnsbestemt, og klart er mannlig) - biter meg i rompa med vrikka ankel, utallige pinlige hendelser som involverer mistet veske, snubling, snøvling og flau dansing. Nå sitter jeg igjen med hoven ankel, fylleangst og en god grunn til å holde meg innendørs.


Det blir i anledning mine studier også en liten pause fra Gamereactor-redaksjonen da jeg reiser til Budapest.
Her skal jeg suge inn mest mulig kultur og studere litteratur og 'creative writing'. Det blir spennende. I April er jeg derimot tilbake med ny giv og klar til å ta i et tak.

Da gjenstår det bare å si at vi sees her på GR og masse lykke til med studieåret til alle sammen. Skal få blogget nå og da samt legge ut noen bilder fra Budapest.

Må bare få anbefalt tegneseriene Preacher og Bone. Leste begge seriene på nytt nå nylig og innser hvor utrolig mye jeg elsker de.

Awwwkay. Kos dere og spill med måte folkens!
Kristina Wii(k) :D
  • 0
Ha en fin tur!
  • 0
God tur.
Du vet foresten at det blir jobbet med et manus for en Preacher film?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
God tur og god bedring, da :]
  • 0
Kronoz: Jepp, skepisk dog.

Takk takk
Kristina Wii(k) :D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!