Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er syk, og har ikke noe annet å finne på akkurat nå, så jeg søkte litt på GoW på google. Gikk inn på Wikipedia for å lese litt om spillet (ja jeg kjeder meg), men øverst på siden stod det: " For the Megadeth song, see Gears of War (song)". - Jøss, har Megadeth en sang som heter "Gears of War" tenkte jeg. Så leser jeg litt om sangen. Der oppdaget jeg at Megadeth faktisk hadde laget sangen til GoW spillet. Anyways, ville bare lage en blogg om dette i tilfelle noen ikke viste noe om dette. Nedenfor vil det være en link til sangen, teksten og litt om Megadeth for dem som ikke vet hvem de er.

Gears of war...
Gears of war...
Gears of war...
Gears of war...
Gears of war...
Gears of war...
Gears of war...
Gears of war...

Ethnic cleansing with no defending
These acts of genocide
A fatal ending with no surrendering
To cover up the crimes and lie

Smart bombs, precision guided armament
A more sophisticated way to end up dead
Still we search and invent such intelligent weapons
That kill each other like the Gears of War

Gears of war...
Gears of war...

Hoo-rah!!!

Gears of war...
Gears of war...

When you ride with thieves, then you die with thieves
Cross my heart and hope that you die!
When the smoke has cleared, the devil's in the mirror
And you see his warheads paint the sky, now you die!

Smart bombs, precision guided armament
A more sophisticated way to end up dead
Still we search and invent such intelligent weapons
That kill each other like the Gears of Waaaaaaaaaaaar
Link
http://www.youtube.com/watch?v=FnFWtOu0mnQ&feature=related

Megadeth er et thrash metal-band fra San Francisco, USA. Bandet ble stiftet av Dave Mustaine , etter at han ble sparket ut fra bandet "Metallica". Han skaffet seg en mengde medlemmer, og begynte å spille noen av låtene han hadde skrevet for Metallica. Blant annet en sang kalt "The Mechanix", som Metallica spilte inn på nytt med navnet "The Four Horsemen", som går også utrolig sakte I forhold til Megadeth versjonen. Dave Mustaine har selv sagt: "After getting fired from Metallica, all I remember is that I wanted blood. Theirs. I wanted to be faster, and heavier than them". Dette har han klart bra. Megadeth er egentlig ikke så kjent som Metallica, men de er akkurat like gode i følge min mening.
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
En bra sang fra et genialt band, inspirert av et av tidenes største action spill! Det tok faktisk litt tid før jeg lærte at Mustaine ble inspirert av spillet da han skrev sangen. Trodde først at det var en tilfeldighet.
  • 0
Megadeath er faktisk et band jeg også hører litt på

Stilig melodi er det også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ja, melodien er fengende den
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
  • Zook
  • Zook
...Og Rush har en sang som heter Far Cry.

Gears og War stammer fra albumet United Abominations, som er en skikkelig perle! Et av de beste metal-albumene laget i de siste årene, til tross for at klassikeren Rust in Peace er hakket bedre.

Megadeth er en av mine favoritter innenfor metal, ved siden av bl.a Metallica. De lager rett og slett rå musikk, og spesielt bassisten briljerer i de fleste sangene. Gitarsoloene er også elskverdige.
You're sleeping over, right?
  • 0
Næmen Bernt Erik, du skrev jo Megadeth feil
Og Megadeth er for øyeblikket det eneste jeg hører på, blir aldri lei!
Men at Megadeth er mye mindre kjent enn Metallica, det er jo bare helt dumt. Som du sier, Balrog, er begge gruppene helt på høyde med hverandre
I suck.
  • 0
Var ikke dårlig den sangen der.
  • 0
megadeth har duke nukem theme også
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Har de? Det må jeg sjekke
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
Flere metal-band burde lage theme-sanger til spill!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!