LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      For noen uker siden var det en eller flere hackere som fant ut passordet til min venn Crazy Eyed Gamer93. Han ble logget av på MSN Messenger mange ganger da han var på og nå siden forrige uke har det skjedd med meg og en annen venn av meg. Uansett hvor mange ganger jeg bytter passord finner de det ut. De sender linker med virus til våre venner på MSN. Vet dette er en kort blogg (jeg har ikke akkurat lange blogger uansett) men dette gjør meg forbanna.

      Nå har det fikset seg. Det viste seg å være virus som avira ikke fant men avast gjorde.
      • 0
      Plagsomt!

      Noe folk har ikke liv aka Hackere!

      (If any ppl any hackers read this they dont have a freaking LIFE!! So get one!)
      My Brain...
      • 0
      Det er viruset som sender linker med virus, ikke hackere. Det er derfor det kalles virus..fordi det sprer seg.
      Slet med det der før jeg også. Men nå har jeg mac...problem solved ;p
      Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
      • 0
      • KlM
      • KlM
      Siterer Quade:
      Men nå har jeg mac...problem solved ;p


      Det er bare fordi de som lager virusene gidder ikke å lage virus til Mac fordi det er et mindretall som bruker Mac. Hadde alle bytta til Mac ville de klart ha laget viruser til Mac i tonnevis.

      Hvis økningen av antall Mac brukere fortsetter vil antall virus som eksisterer rettet mot Mac øke også.
      Jeg er nå ganske dum nå jeg da
      • 0
      Hadde det samme problemet, byttet msn-adresse..
      • 0
      Jeg har tenkt på å bytte e-post adresse men jeg har så mye på den som youtube, play.com, gamereactor, wwe universe, gametrailers, ign, spillmagasinet osv.
      • 0
      Hva med simpelthen å fjerne viruset? Virusscan med forskjellige programmer. Viruset ligger ikke på MSN, men på PCen din. Mulig du simpelthen kan reinstallere MSN om viruset har lagt seg i filene der.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Folk er ganske uforsiktige, uvitende eller rett og slett godt gammeldags naive når en overser hvor simpelt det er og infiltrere noen med keyloggers etc.

      beste anti-virus i verden? - kvel nettet ditt!
      Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
      • 0
      Har kanskje 5 brannmur programmer på PC min xD

      Windows Defender
      TrendMicro PC-elin
      Northen Internet security
      og en del andre ting.
      My Brain...
      • 0
      DarkSidedGamer:

      AVG er et av de definitivt beste anti-virus programmene man kan finne. Basic protection-pakken er gratis, og kan lastes ned på http://free.avg.com/ . Foreslår at du installerer programmet og tar en grundig virussjekk.

      Hvis du ikke finner noe, eller problemene fortsetter kan du sjekke ut Sysmatec's Norton Internet Scan: http://security.symantec.com/sscv6/WelcomePage.asp (klikk på valget til høyre). Den scanner PC'en din eksternt, i tilfellet du har virus som blokker antivirusprogramme ditt (tar ganske lang tid). Det er et gratis tilbud fra Norton. Du må eventuelt fjerne virusene manuelt, men det får du en guide på hvis den finner noe.

      Lykke til!
      • 0
      Ja, i virkeligheten er de som hacker stygge nerder, som jeg kunne drept om fikk tak i noen.
      "Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
      • 0
      Jeg har prøvd virus scan med Avira Antivirus og F-Secure men finner absolutt ingenting skal nå prøve AVG
      • 0
      Hackere = no-life. Enkelt og greit.
      "Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
      • 0
      Jeg scannet med trend micro. Det forsvars-arkivet bruker! Faren min jobber der, får gratis Det funket ikke.

      AVG suger balle! Hvertfall gratis-versjonen

      Lagt til 2009-01-27 15:11:
      Hackere = no-life. Enkelt og greit.

      Nei, det er et virus..
      • 0
      KAN DERE LÆRER DET CRACKERE ER RIKTIG IKKE HACKERE!

      Hackere: Er de folkene som tester sikkerhets hull også videre men ikke gjør noe skader.

      Crackere: Utnytter sikkerhets hullet og lager faenskap. Hvorfor tror dere det heter crack no-cd og ikke hack no-cd? Fordi de har gjort noe ulovlig.

      Hackere har vel mer no-life enn det dere tror. Det kan være beste kompisen din liksom. Du kan tjene flere millioner på dette her vært år. Pluss at Norton også andre folk ansetter deg vis du er god nok.

      Når folk skriver at hacket databasen til SAS liksom har de cracket serveren ikke hacket den.

      Det er vanskelig å forstå men du lærer deg det etter hvert vis du leser mer angående emne.

      Det du kan laste ned er her: http://www.zonealarm.com/security/en-us/home.htm

      Last ned 30 dager trailer også prøver du det. Du kommer til å merke vis viruset ikke er på din datamaskin og vis det er nytt så blokkerer du det via denne firewallen her.

      Du kan slette HELE MSN LIVE eller MSN MESSENGER slett mappen ta registre clean med CCleaner det kan gjøre at viruset forsvinner. Men igjen scanner du med et virus program først. Jeg anbefaler Nod 32 som antivirus pluss Firewall. Ettersom jeg bruker Zone Alarm har jeg ikke firewall på Nod 32. Har du flere enn en firewall eller antivirus så ber du om virus.

      Men igjen slett msn fra din datamaskin slett mappen. Der etter kjører du dette her:
      http://www.malwarebytes.org/

      Last det ned det er GRATIS, koster bare penger vis du vil ha auto oppgraderinger. Scan med det så fjerner du alt drittet. Vis det ikke er noe der da PM meg så kan jeg se litt nærmere på det.
      * Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
      • 0
      Jeg bruker www.hitmanpro.nl for å sjekke ut spionprogram og virus - anbefales

      Men dette er meget irriterende og håper det ordner seg.
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      @Jacsterd: Det er vanligvis ikke anbefalt med mer enn ett antivirusprogram installert på PC-en. Dette fordi de fort kan skape problemer for hverandre.

      @Andzel: Sånn jeg ser det finnes det to typer hackere: white hat og black hat - de som er snille og de som er ute etter å stjele informasjon. Men så har man også crackere, som bare er ute etter å ødelegge, og såkalte scriptkiddies. Definisjonene er litt flytende, dog.
      • 0
      Jacsterd: Å ha så mange programmer er ikke lurt... De eter systemressurser og kan skape konfilkter med hverandre, og gjøre deg mer sårbar.
      Always look on the bright side of life...
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!