Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg lastet nettopp ned Resident Evil 5 demoen.

Jeg må bare si OMG! Resident Evil 5 er en drøm i oppfyllelse. Spillet er også en av de råeste spillene jeg har prøvd! Ja det er det er trist og gå tomt for ammunisjon. Men den følelsen av og ikke ha mer AMMO og springe fra zombier som gjør alt for og drepe deg er faktisk "Ganske morsomt/hyggelig.

Multiplayer: Som jeg sa er det trist og gå tomt for Ammo. Men en annen ting er når "DU!" faktisk trenger og samarbeide med han på laget ditt hele tiden! Sånn som og kanskje gi han litt Ammo, liv og kanskje av og til hjelpe han ut fra nødsituasjoner. Og at du trenger og hjelpe han på laget ditt skjer stadig. Men det er jo godt at du har han og der, vis det skjer noe med deg og da :)

Resident Evil 5 er tilgjenglig for PS3/Xbox 360 og utgis av Capcom og kommer den 13. mars

Lagt til 2009-01-26 17:02:
Demoen tilbyr to baner som kan spilles både offline og online sammen med en kompis i coop.
  • 0
Var demoen lang?
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Haha Nei demoen var ikke lang
  • 0
Jeg så en video på youtube av noen som spilte demoen, og jeg er ikke så veldig imponert.
  • 0
  • 1991
  • 1991
demoen var bra da, gleder meg ekstra mye til spillet nå
  • 0
Ninjarobot: Prøv demoen og ikke kom her og si at du ikke er imponert når du ikke har prøvd
  • 0
Prøvde demoen, var jævlig vanskelig. Hvordan mener Capcom at vi skal klare og drepe den jævla tjukkassen?
  • 0
Fy faen, (har ikke live så får ikke skaffa demoen). XD

Jeg gleder meg noe sinnsykt, Resident evil 4 var noe av det beste jeg hadde prøvd
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Quakecry: Vis du skyter på de flame tønnene så skal det ta gangske mye dmg
  • 0
Spillpwnern: da kommer du til å elske 5'eren.

Ninjarobot: når det gjelder spill, så må du spille det. ikke se på en youtube video. Hvertfall et spill som dette. Resident Evil 5 bygger på nervøsitet og desperasjon, 2 ting du ikke kjenner når du ser en 4 tommer stor video.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Kokiri: Kunne ikke sagt det bedre selv
  • 0
Elska 4ern ,men dette føltes litt for likt. Tror coopen er spillets største styrke.
Morsom demo da. blir sikkert kjøp;)
  • 0
Har ikke noe annet å si at jeg gleder meg som Fa... til spillet.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Gjør ikke noe at det er likt 4'eren, siden det revolusjonerte hele serien.

Men jeg og broren min har spilt Co-op i hele dag, utrolig gøy.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ser for meg at det her blir et av årets spill..Testa demoen idag å det er heelt rått ) gleder meg sykt;)
Hope Runs Deep
  • 0
Haha no doubt "Neoxia"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!