Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå sitter jeg på Gardermoen og venter. Jeg har vært igjennom lange sikkerhetskontroll-køer og klart å komme gjennom uten nevneverdig trøbbel. Jeg sitter ved gaten nå og venter på å gå ombord i flyet som skal ta meg til Frankfurt.

Mange ville kanskje være enig med meg at Frankfurt flyplass på mange måter kan minne om Helvete, med sparsomt plasserte toaletter, lange korridorer der det forventes at man som passasjer skal trives i og disse er det så mange av at dersom man finner frem dit man skal på første forsøk - skyldes det intet annet enn flaks og uvitenhet.

Men det er ikke Frankfurts mange flyterminaler jeg tenker på. Jeg skal nemlig videre fra Frankfurt til Firenze i Italia. Der ligger helvete. Siden en kar kalt Dante var der først og skrev hele opplevelsen sin ned, så kalles det "Dante's Inferno".

Den oppvakte gamer legger merke til at dette samsvarer med en tittel EA Games nylig har annonsert. Teamet bak det herlig voldelige og grusomme Dead Space er nå i gang (og har vært en stund) med et nytt spill. Gameplayet var det første som ble utviklet, og deretter la man grafikk på i etterkant. Høres ut som en smart måte å lage spill på.

Jeg har vel strengt talt ikke lov til å uttale meg spesielt mye om spillet frem til embargoer og slikt løftes, men det jeg skal holde dere oppdatert på mine opplevelser og tanker. Og kanskje en og annen nyhet fra helvetesspillet Dante's Inferno om jeg får de rette tillatelser. :)

På bildet ser dere en oversikt over Helvetes ni sirkler, slik det er beskrevet i Dante's Inferno.
Richard Imenes
  • 0
Nesten bare italienere i helvete ser jeg. Betryggende.
  • 0
10 sirkel: brenn på en italiens pizza.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Er jo et italiens stykke, så det er kanskje ikke så overraskende.
Richard Imenes
  • 0
derfor du ikke svarer på telefonen richard? :p

Lagt til 2009-01-28 23:36:
bring me a beretta ^^,
Bygones
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!