Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vel, *kremt* jeg søkte etter en god del antivursprogrammer (siden Norton var utdatert) og kom over noe drit kalt Anitvirus+.
Gratis sa de det skulle være og ironisk nok var det et virus selv.
Og jepp, det var ikke gratis.
99$ vil de visstnok ha for å slutte med de fake addsene sine som popper opp og sier at det er en risk med alt jeg driver med (inkludert GR og Youtube.com)
De sier også mistenkelig nok at hvis jeg registrerer meg vil de IKKE stjele kontoen min og gjøre pc-en min defekt, lol...
Nei så dum er jeg ikke!
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Men det er mange som blir lurt av de Hitmansbullet
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg er så glad at jeg har meg Mac
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Jeg er så glad at jeg har meg Mac


Hjelpe meg, MAC kan også få virus. Voks opp!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Andzel:
Hjelpe meg, MAC kan også få virus. Voks opp!

Jo takk det samme. Mac kan få virus, men det er fremdeles ikke like utsatt som Windows. Dette viruset er beregnet for Windows, og vi har tilfeldig vis ikke det, så vi er i alle fall trygge for dette.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg er rustet med ubuntu, den er vanntett....
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Hvorfor skal jeg vokse opp? Fordi jeg veit at LINUX kan få virus også? MAC har virus også men ikke så mye som windows. Fordi? Jo, flere bruker Windows også er det der de tjener på det.

Lagt til 2009-01-21 16:10:
Siterer wrecker:
Jeg er rustet med ubuntu, den er vanntett....


Ikke så vanntett :p. Noen virus til det også men veldig sjeldent.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Norton antivirus det er det jeg har.
Det går et virus på skolen min men et er ikke et data virus, det er et mer sånn sykdom virus
  • 0
Siterer Andzel:
MAC har virus også men ikke så mye som windows. Fordi? Jo, flere bruker Windows også er det der de tjener på det.

Er det ikke det jeg sier da?
Vi Mac brukere er mindre utsatt en det Windows brukere er?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ja, fordi MAC brukes ikke av mange. Men jo flere som bruker det jo mer virus kommer til det ^^.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Kronoz har rett, noe som jo er det samme som Andzel sier, men i dette tilfellet har heller ikke ps3 er bra insinuert noe som ikke stemmer da dette viruset per i dag ikke fungerer på MAC og bare vil bli en haug med meningsløse nuller og ettall. Så i dette tilfellet er det ingen grunn til ikke å være glad om man har MAC.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vantett, men ikke strålings tett...

Linux og mac systemer er langt mindre utsatt, Det er langt mer virus til windows enn mac og linux, selv om det er virus til de to andre.

By the way kan en linux maskin ha alle windows virus i verden, men!
Den tar ikke skade av det og fungerer mer som en alternativ reiserute eller blindvei...
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Har Norman jeg. De greiene som brukere av nettbanken får. Noen som vet om det er bra, eller om jeg burde installere noe annet i tillegg?
It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.
  • 0
@wrecker: det kommer da helt an på hva slags virus det er snakk om. En trojaner kan godt lage skade på et linuxsystem, der et virus som er sendt for å infisere spesielle filer ikke vil gjøre noen skade.

Jeg vil også tro at de som kjører Windows er flinkere til å sikre maskinene sine nettopp fordi de vet at det finnes svært mange virus til det operativsystemet. For OS X og Linux antar de fleste bare at de er usårbare og dermed ikke har installert antivirus eller noe lignende.

Lagt til 2009-01-21 17:13:
@Serpentis: såvidt jeg vet skal Norman fungere helt fint. Å kjøre to forskjellige typer antivirus vil stort sett bare skape problemer, men om du vil ha "noe ekstra" kan jo Spybot S&D være lurt å installere :]
  • 0
Bruker et bra program: Avira antivirus

Håper jeg ikke får!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg tror godt om alle mennesker, og tror ikke noen vil meg noe vondt. Derfor har jeg ikke virusprogrammer.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
AVG her
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Men hvis huset ditt brenner har ikke antivirus en dritt og si.

Moralen i visa: Jeg veit da faen jeg.
Gud er død. Faen også.
  • 0
Brukte Norton, men så fikk jeg et virus og harddisken tok natta.... så på min nye PC bruker jeg AVG
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Go AVG
Norton: Shame on you!, Som lærer' min sier når noen har glemt leksa.
  • 0
Trend micro security her
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!