LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Det er min første artikkel i lokalavisa som er på gata førstkommende onsdag. Hvilket forhold har voksne til spill? Nettopp dette har jeg funnet ut av med å intervjue tre "viktige" personer her på Snåsa. Skal si at svarene imponerte med en del og alderen på de involverte lå på rundt 50.

      Det er interessant med slike spørreundersøkelser og jeg håper på å kunne gjennomføre flere slike artikler. For ikke bare interesserer det voksne selv å lese dette, men for oss i den spillende generasjonen, så er det veldig artig å høre hva de mener om oss som spiller en del.

      Hva som ble svart og hva konklusjonen ble, skal jeg ikke si noe om nå, men skal se om jeg kan legge ut artikkelen etter at avisen har vært på gata en stund.

      Nedenfor kan dere se de tre personene som ble spurt. Først ut er Torstein Bruvold som er rektor ver Snåsa Ungdomsskole, Petter Asle Mona som er en gründer og tilslutt vår egen ordfører, Vigdis Hjulstad Belbo.
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Gratulerer med å ha fått din første artikkel på trykk bernt ! Synes det er stort at du får plass i avisen, og så storslagent som du skriver er jeg sikker på at det vil være et fantastisk tillegg til avisen. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til artikkel ligger på trykk her på gameReactor!

      Håper da inderlig artikkelen din blir godt mottatt i Snåsasamfunnet .

      Haha, blir spennende å se hva rektor ved Snåsa ungdomsskole sier til godt om spill x).
      Square Enix.
      • 0
      Grattis med avisartikkel ^^
      Interesant konsept må jeg si ^^
      Ehh... jeg MÅ bare spørre.. Tror du på Snåsamannen?


      Hvorfor spurte du ikke ham? XD
      Hva er det egentlig som definerer deg?
      • 0
      Blir spennende å høre hva de forteller. Jeg tror mange voksne (over 35) spiller. Da mener jeg ikke bare kabal, men bilspill eller skytespill. Naboen min er over 40 og han liker veldig godt å spille Medal of honor.

      Synes det er tøft at voksne synes det er gøy å spille. Spiller kansje ikke like mye som oss unge, men litt.

      Jonaskram; jeg tror på Snåsamannen. Min morfar kan ta en ønskekvist eller en pinne formet som en Y til å lete etter vann. En dag viste han meg det så knakk pinnen på midten fordi den var sprø og vanne lå nerme overflaten. Så fullt mulig for Snåsamannen å helbrede folk.
      • 0
      Tusen hjertelig takk for kommendtarer

      Jeg tror på Snåsamannen og det er på langt nær snakk om placebo-effekten på grunn av at madammen har testet ut han en rekke ganger og bevist at det er noe med han som er unikt

      Jeg fikk spørsmål om å spørre han om spill, men i og med at han har hatt en meget strevsom uke, fant jeg ut at han skulle få litt etterlengtet fred
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Haha, stilig Gleder meg til å lese artikelen!
      Er altid morsomt å høre hva disse gamlingene syns om oss gamere. "Det er jo som tabakk-industrien altså, nei huffamej!"

      Hadde vært stilig å interviewe snåsamannen da xD Han er sikkert hardcore-gamer

      Lagt til 2009-01-19 15:37:
      Tardax, hva hadde den kvisten med Snåsamannen å gjøre?
      Big Lawls. Very big ones...
      • 0
      Føler at jeg savner å se artikkelen her, ja. Nå ble det mer som en slags beskjed: "jeg har intervjuet disse, men du får ikke vite hva de sa"XD Men det er kanskje det som kalles reklame?

      Litestorm: dersom du ikke forsto den sammenhengen er du bare dum...
      http://awesomeomtaler.blogspot.com/
      • 0
      interesange personer du intervjuet bernt
      • 0
      Dette høres veldig spennende ut, fikk veldig lyst til å lese den artikkelen merker jeg

      Samfunnsegasjemang på sitt beste dette, i tillegg bra for oss gamere. Folk blir forhåpentligvis mer åpne for spill og nyere teknologi, når de merker det også finnes smarte og veldig oppegående folk som holder på med det. Godt jobbet
      • 0
      Pappa syns spilling er barnslig... Det ødelegger ikke for meg!
      Nobody is perfect. I am nobody.
      • 0
      • Zuil
      • Zuil
      Dere som ønsker å lese artikklene til Bernt Erik kan jo bare abonnere på Snåsningen.

      Onkel'n min er snart 40 og han har fullt av gaming utstyr.
      • 0
      Tre viktige personer?
      Du glemte Snåsakæli.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!