Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

En lørdag er for mange en dag hvor man tar fram alkohol og glemmer alt og enhver, men jeg tok en litt annen vri denne lørdagen. Jeg bestemte meg for å bruke mine 9000 Wii Points (Takk Bergsala <3) og spille gamle spill med en kamerat en hel kveld.

Dette ble en utrolig fin kveld med mange oppfriskninger av gamle spill og for min egen del var det deilig å spille Super Metroid igjen. Makan til mer glimrende spill skal du lete lenge etter. Et spill uten sidestykke på den gamle SNES.

Det ble også litt gammel Street Fighter spilling, noe som alltid er morsomt med en kamerat eller fler. Uansett var dette en hyggelig kveld og det var virkelig deilig å friske opp minnet mitt igjen med mine gode minner.
Chill hard, man!
  • 0
"friske opp minnet, med gode minner" godt sagt

Elsker alt retro.
Virtual console er eneste grunn til at jeg har wii.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
det var sikkert en super kveld ;)
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Retro rocks!
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Retro kveld høres morro ut! Btw, gratulerer med gamereactor stilling. Du vet kanskje ikke hvem jeg er men jeg sendte deg en søknad en gang til noe
  • 0
Må kansje prøve det selv.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Krissman:
Retro kveld høres morro ut! Btw, gratulerer med gamereactor stilling. Du vet kanskje ikke hvem jeg er men jeg sendte deg en søknad en gang til noe


Joda, jeg husker da deg, og takk for det : )
Chill hard, man!
  • 0
Jeg prøver å skaffe meg gamle SNES spill også N64 spill jeg
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Ingenting som slår en retro-kveld
  • 0
Faen, jeg jobber i Bergsala og får aldri noen spill.

Runna faktisk ikke i Super Metroid før i fjor sommer, men det var en god opplevelse.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!