Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne bloggen har to viktige hensikter. Nummer en : jeg vil teste ut en teori om at jeg får flere kommentarer ved å bruke bokstavrim i tittelen.

Nummer to: jeg ønsker å videreformidle en genial metode jeg har oppdaget for å håve inn store mengder med gratis gamerscore.

Jeg bruker ordet gratis litt løsluppent her, for sannheten er at du vil sannsynligvis måtte indirekte hoste opp litt penger på denne metoden, men det er i så fall ikke mer enn en ussel hundrelapp.

Det første steget i min ufeilbarlige guide er å få seg en liten gjeng med venner som liker sosiale spill som Singstar, Buzz eller lignende - og som tilfeldigvis eier de xbox 360-tilsvarende spillene Lips og Scene It. Det er viktig å merke seg at denne lille gjengen bør inneholde hvertfall en eller to jenter. Alternativet hvis du bare finner guttegjenger er å sørge for at noen av dem har kjærester som vil være med. Hvis du allerede har en vennegjeng som passer til denne beskrivelse er du godt på vei til mer Gamerscore allerede.

Neste steg er å invitere bort hele vennegjengen til deg en kveld. Si at du har brus og potetegull (det er altså her du kanskje må bruke litt penger), og for all del ikke glem å be dem om å ta med Lips, eller Scene It, eller, hvis du vil gå for dobbel Jeopardy, be dem ta med begge.

Det tredje og siste steget er at du, når gjestene kommer, insisterer på å koble opp spillet. Sørg for at det er din profil som er logget inn, skru på spillet, gjør vennene dine gode og hypre på sukker og sett i gang med spillingen. Sukkeret er litt viktig for å avlede oppmerksomhet, spesielt hvis noen av dem har gamertag selv. Du vil ikke at en av gjestene finner ut at de vil være logget inn med sin egen profil.

Hvis du var flink på første steg og fikk med noen jenter kommer du garantert til å cashe inn mye poeng på Lips, og er noen av guttene selverklært filmorakel vil du nok tjene bra på Scene It også.

Hold dette gående så lenge som mulig, og for all del ikke la dem overtale deg til å gjøre noe annet, som, gud forby, se på film! Etter alle er gått hjem for kvelden kan du sette deg ned i godstolen, slappe av og sjekke på profilen din hvor mye Gamerscore du fikk. Er du heldig ble det en del.

Det eneste problemet med denne metoden er at de andre vennene dine kan sjekke profilen din. Du risikerer dermed at de spør hvorfor du har vært råskinn på party-spill i helga. Kanskje de mobber deg fordi du fikk dritbra score på Lips, eller kanskje de bare er sint fordi de ikke fikk være med - uansett så er dette prisen du må betale.

Og som et lite innskudd helt på slutten til de av dere lesere som muligens planlegger å formulerer en kommentar om at å bruke denne metoden er juks, eller at 'ekte' gamere ikke behøver å jukse for å få mer gamerscore - la meg si dette.

Så lenge du får Gamerscore for spill du egentlig ikke ville spilt ellers, er det ikke juks. Hvis du derimot inviterer bort en kompis som er vanvittig god på Gears 2 og får han til å klare alle nivåene på Horde for deg, da jukser du.

Det er også lov å fortrenge det, slik at når du våkner dagen etterpå kan du bli gledelig overrasket over at en mengde gamerscore har på mystisk vis lagt seg inn på profilen din :)

Håper guiden vil være til hjelp for alle dere Gamerscore-sultne der ute.

Lykke til!

<bild>
/Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
  • 0
dette virket gøyalt jeg gjetter at du har prøvd det Adrian?
kanskje jeg prøver det i kveld, hmmmm
  • 0
He he, genialt!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
hehe . Good idea
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Genialt men komplisert. Fant du på dette selv?
Shitting dick nipples
  • 0
Det er ikke den beste gamerscore strategien jeg har sett akkuratt, men den kan kanskje være en mulighet hvis du allerede har spilt igjennom f.eks King kong eller dette
http://www.youtube.com/watch?v=FXmQOHI0cf0&feature=related
This is great banter, it really is.
  • 0
Kanonblogg!!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Takk for kommentarer, og ja, jeg har prøvd ut denne selv

Jeg har vel omtrent 600 gamerscore som ikke er rettmessig tjent inn.

Jeg sa ikke nødvendigvis at dette var en snarvei til 1000 ekstra gamerscore poeng, ei heller at det var den beste måten å få mer gamerscore.

Fordelen med denne metoden er at du kan ha en fest, kose deg, og dagen etterpå har gamerscore totalen din gått opp. Du trenger ikke engang synge selv! Og det med at de færreste får medaljer hver gang: derfor er det viktig å få med jenter - de treffer som oftest på ett eller annet i løpet av sangene.
/Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
  • 0
Litt småsleipt, men absolutt gjørbart. Synging er absolutt stilig, mens jeg selv bare har prøvd diverse Singstarspill. God blogg!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
"Nummer en : jeg vil teste ut en teori om at jeg får flere kommentarer ved å bruke bokstavrim i tittelen."

Jeg vil tro du får flere lesere hvis du har en god tittel på innlegget, men det betyr ikke nødvendigvis at du får flere kommentarer.
  • 0
Jeg veit om en annen måte å få gratis gs på; Last ned dash of destruction som er gratis, og et kvarter senere har du fått alle ach.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!