Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fapfapfapfap
:D <3<3<3
  • 0
Haha, genial skrevet den bloggen din! En av få blogger jeg har ledd opp til flere ganger av! Angående bilde, har jeg ikke en liten anelse engang, men jeg tipper på venstre nyre!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Haha, faktisk så var jeg i dag på Kongsgård, på noe åpent-hus greier. Der var det et biologi-stand, der de dissikerte gris! Kjempekult. Fikk holde et skikkelig grisehjerte, + kjenne på hele tunge-svelg-lunge-greiene til grisen! Det som var kult var at de hadde en slange inn til lungene, slik at de kunne blåse dem opp. Veldig kult + digg å ta på

Og jeg tror det er holet inn til lungene på bildet.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Aw yeah, gørr og blod
Musikk > Film > Spill
  • 0
Tipper på luftrøret. Syns at jeg kan skimte et stemmebånd der inne. Man ser på en måte ned i halsen på grisen.
I'd kill for a Nobel Peace Prize.
  • 0
haha, jævlig bra!

Det ser ut som spiserøret/luftrøret du holder der. Kanskje du lager prompelyder med det?
  • 0
Quakecry: Haha, pizza ja

Andzel: Det er feil ^^

Zechez: Nei, lærerikt er ordet! Din gjetning er ikke riktig.

Eyvo: Ikke riktig. Du får glede deg ja!

Mr_Rasputin: Feil.

Zonyy: Ikke riktig.

Thence: Hehe, ja..

Andreas-Fox: Takk så mye Det er ikke en nyre.

-sebastian-: Gjorde alt det der jeg også. Var gøy å tømme lungekapasiteten min fire ganger og fortsatt ikke klare å sprekke lungene til grisen. Gjetningen din er ikke riktig.

Kalashnikov: Hehe..

Chergaz: Nei, det er feil

Ragish: Jeg skrev jo at vi ble lovet det for ett år siden. Det er ikke pensum i år nei. Det ER actionfyllt. Det blir hva du gjør det til..

Kneipen: Det er ikke spiserøret eller luftrøret. Lager ikke prompelyder der nei

Fortsatt ingen som har gjettet hva som er på bildet. Lite tips: Det som er på bildet ser ikke slik ut mens dyret lever. Ting er kuttet vekk.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
NICE Vi ble lovet å "skjære" i kuøyet i 10. men vi fikk ikke tid
Ser ganske gøy, og litt ekkelt
Ikke helt sikker på hva det er på bildet, men synes nesten bare det er hjerte igjen. Men det ser ikke litt ut som hjerte
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Jeg har vært med å skjert opp en hel grisunge. Det vil si at vi begynte fra begynnelsen av. Var litt kvalmt, men den beste Naturfag timen jeg kan komme på å ha hatt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Æddæven...
  • 0
Jeg vil tro det er innsiden av lungene kanskje.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
GUD!!

Hva F**** Er det bildet?!

God blogg
My Brain...
  • 0
  • eppi
  • eppi
har blåst opp griselunger selv xD morsomt men kvalmende lukt
Sk8 is a job, I love it
  • 0
DER PLEIER PENISEN VÆRE!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Mek001: Det er ikke et hjerte Vi fikk heller ikke skjære i kuøue!

Kronoz: Det er verre, for da får du se alt sammen. Mer "upersonlig" med bare organene.. Er ikke innsiden av lungene nei.

Jacsterd: Det er det opp til dere å finne ut

Eppi: Lufta som slår opp igjen er ganske ekkel ja..

-sebastian-: Nei, jeg ville nok ikke hatt en penis der. Hadde ikke fungert særlig bra xD
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Haha, genial blogg dette

Vi spurte faktisk læreren vår i naturfag om å få lov til å skjære opp et kuøye eller noe lignende i fjor. Vi fikk dessverre ikke lov.

I must haz biologi Õ_õ
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Idiotisk at dere ikke fikk lov. Det var vanlig praksis på ungdomsskolen min, men vi fikk ikke gjort det likevel. Søstera mi gikk på den samme skolen og fikk gjort det. Du får velge biologi ja. Utrolig krevende til tider da, så du må være enten geni eller en ressursperson.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Vi dissikerte kuøye forrige uke, var dritgøy
Øyesaft tyter utover henda og sånt
Det satt tre gutter ved siden av meg som ikke turte å ta i øyet engang da

På bilde, er det pusterøret inn til lungene?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Tguls: Hehe, gutter kan være litt lettskremte de også ja. Kan ikke kalle dem feige da, for vi er modige og feige på forskjellige måter alle sammen. Det er ikke pusterøret inn til lungene nei.

Fortsatt ingen som har gjettet riktig. Bildet forestiller ikke:
- Luftrør
- Spiserør
- Penis
- Endetarm
- Munn
- Nese

Bare noen av de mange forslagene. Fortsett å gjette!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Er det lokalisert i mageregionen? Den greia altså.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Hmm, jeg kan røpe at det ligger under svelget og over penis. Vil ikke være mer konkret enn det, for det skal ikke være for enkelt!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Mister helt troen på da community her. Ingen forskerspirer her? Det er ikke et luftrør vi ser. Hvilke andre rør har vi i kroppen?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Eyvo
  • Eyvo
Aorta, nesten inn til hjertet?
...
  • 0
Riktig, Eyvo. Det er aorta. Hjertet er skåret vekk og vi ser inn på blodårer og vener, deriblant aorta. Gratulerer, du har vunnet den nette sum av 20,5 cred
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Eyvo
  • Eyvo
Woooooooooooohoooooooooo!!!



thx souplover
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!