Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Men kommer denne "Bunny" noen gang til og herske over jorden? Det er et veldig godt spørsmål syns nå jeg. Hi hi hi hi hi hi hi ho ho ho ho ho ha ha ha ha ha ha haaaaaaa. Nei dette var bare noe som måtte komme ut.
Men hvordan ble bunny lagd det lurer jeg på, er han en alien figur fra rommet eller er han bar rett og slett en figur fra PCen?

Dette er så morsomt og skrive det er helt utrolig morsomt! Men det er det jeg lurer på hvem lagde denne kaninen? Og hvordan kom han/hun på og lage den? Det er et spørsmål som jeg lurer på. Uannsett bare måtte skrive en blogg ellers trodde jeg at jeg skulle dø!!!!!!!

Hi hi hi, og dere aner ikke hvor mye jeg har lidd fra før av i dag.
  • 0
lolz ingiz
  • 0
NEI.
Why care when you have the option not to?
  • 0
hahahaha Kinda wierd blogg.. xP
En Fuego!
  • 0
Denne mr. bunny kommer snart til å herske over alle Jeg skal gjemme meg på loftet
  • 0
Mr.Bunny is the King of the future...
Love is our resistance!
  • 0
Mr.Bunny is the King of the future...

If not sombody stop him...
Nei det er bare tull Mr. Bunny kan få prøve seg men hvis han nærmer seg meg da...
blir det fest så blir han full så tar JEG over verden
  • 0
Den Bunny greia er bare en liten greie som noen har laga....sikkert fordi persoen hadde litt fritids eller no
Love is our resistance!
  • 0
Jeg kjenner fyren som oppfant Bunny^^ Han er venn av meg her på GR^^ P-Dude
BUTT SCRATCHER?!?!?!?!?!
  • 0
Var det P-Dude som oppfant bunny?!
En Fuego!
  • 0
huff, huff! Mye faenskap rundt her^^
  • 0
Spør han selv
BUTT SCRATCHER?!?!?!?!?!
  • 0
Diddreactor: Hersker ikke Bunny over loftet å da?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Metalgeargirl: Nei! P-Dude fant ikke opp Bunny! Han fikk den av meg, som fikk den av en eller annen jeg ikke husker... Spør han!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Bunny er til og med copyright akkurat som disse også videre. Smilyene.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Å:/ Hm.. Ja, da ljuger han da
BUTT SCRATCHER?!?!?!?!?!
  • 0
Kan ikke annet enn å si
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!