Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg vil også bytte brukernavn.... Det høres ut som om jeg er en fanboy.... Jeg syntes ikke navnet ditt er noe dumt navn
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Jeg synes det nicket ditt er helt okei Dessverre må du nok lage deg en ny bruker om du skal forandre det...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
For å være ærlig så bryr jeg meg ikke så mye om brukernavnene folk har :]
  • 0
Jeg liker heller ikke nicket mitt.. Men overlever for det om =)
Ja, det er meg.
  • 0
Kanskje nicket mitt ikke er SÅÅÅ ille, allkevel
Love is our resistance!
  • 0
Mitt er verre liksom
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Andzel:
Mitt er verre liksom


I min mening er det et av de kuleste på hele GR
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
At Evven11 er et av de kuleste brukernavnene på GR?
Love is our resistance!
  • 0
Siterer -sebastian-:
Citerer Andzel:Mitt er verre liksom

I min mening er det et av de kuleste på hele GR


Aha, hvorfor det .

Men jeg synes du skal beholde Evven11 Søtt navn
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Søtt..... Takk, i thiink..xD
Love is our resistance!
  • 0
Mener det .
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
For meg vil du alltid være Evveneleve, men navnet ditt syns jeg ikke er så værst. Mitt derimot er helt fucka!
For det første skriver alle det feil(ikke at det er så rart, så vanskelig som navnet faktisk er), for det andre høres det helt idiotisk ut og for det tredje er det sjukt mange som lurer på hvorfor jeg kaller meg det...
Men verken jeg eller du bør bytte bruker, for da blir vi på en måte en annen person For alle oss er du Evven11, og for alle dere er jeg hamletsss. Selv om vi egentlig heter Even og Marku$ er det Evven11 og hamletsss vi er kjent som, så da blir det rart om vi bytter. men jeg skjønner problemet ditt
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Til hamletsss (eller var det 4 s'er? Neida ) jeg synes brukernavnet ditt er kult jeg Så er jeg helt sikker på hvorfor du heter det og, da xP Det er litt rart at folk skriver det feil, om det ikke er første gangen noen skriver om/til deg...
En Fuego!
  • 0
Du kan få sagt det, hamletsss! Men jeg synes at navnet ditt er tøft! Men det som irriterer meg veldig, er at de fleste sier Evven eleve isteden for Evven eleven. For det var Evven eleven som var greia med hele navnet ( det rimer, skjønner'u )
Love is our resistance!
  • 0
Fin blogg, men dumt med det navnet dit jeg fant en mulig løsning: Hvis du bytter brukervavn sier du til alle vennene dine hvem du bytter til men du må gjøre alt om igjen og det er kjipt.
Første gang jeg så navnet dit så tenkte jeg meg om og så fant jeg ut"Evven eleven " Som er et kult navn jeg har ikke no bedre navn
  • 0
Første gang tenkte jeg faktisk at du var født i 1911.. *grøss*

neida. Jeg står fortsatt for det jeg mener :

Behold navnet ditt, det er kult, og det er deg. Så drit i hva de andre sier, du skulle ikke lagd bloggen i det hele tatt, for navnet ditt er suverent
Keep me in your memory, leave out all the rest.
  • 0
Men jeg ville lage en blogg... Haha!
Men takk for at du liker navnet mit...Og jeg er ikke meg hvis jeg bytter navn, lissom.
Love is our resistance!
  • 0
Ikke bytt, Even Eleven er da artigXD

Har tenkt på å bytte selv, men det blir så komplisert, man må jo starte helt på nytt
Knurr...
  • 0
Klager du? Se på mitt da!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Taha, sett MITT før? Det er jo det ultimate facepalm.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg eeeeelsker brukernavnet ditt!!!
Haters gon' hate
  • 0
Takk!
Love is our resistance!
  • 0
Synes brukernavnet ditt er ganske bra jeg Nesten like bra som mitt.....
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Liker ikke mitt jeg heller
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!