Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har dere noen gang opplevd at dere er for småe eller lave til og gjøre noe, for det har jeg flere ganger, men en gang var den værste trodde jeg skulle gråte!

En gang jeg og en kompis var i Tusenfryd så kjørte vi karuseller og hadde det skikkelig morsomt, helt til vi skulle kjøre radiostyrte biler
vi stilte oss i en giga lang kø og ventet helt til vår tur da skulle vi gå inn kompisen min ble målt og gikk inn og satte seg i en bil, så ble jeg målt og jeg gikk mot en bil, så tok mannen som målte ungene tak i meg og sa "Du er for lav du må gå tilbake!" da vart jeg lei meg da!!!

Jeg prøvde og forklare mannen at vi var like gamle, og så kom kompisen min og sa det samme, men jeg fikk ikke lov jeg var til og med eldre enn han men bare 5 dager. Det som gjorde så jeg ikke kom inn var 5 usle milimeter!!!!!!!!!!

Dere har sikkert opplevd det samme?!
  • 0
jeg kan ikke si jeg har opplevd det...

men det er jo kanskje ikke så rart
  • 0
Jeg har aldri opplevd å ikke kunne kjøre radiobil....... Men uansett er hødeforskjeller noe drit!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Radiobil Trodde sånne høydesaker er mer gjeldende ved skikkelige rollercoasters eller no' jeg...
It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.
  • 0
Siterer TommyK:
jeg kan ikke si jeg har opplevd det...

men det er jo kanskje ikke så rart


Sier en som er over to meter...

Jeg har ikke opplevd noe slik. I hvert fall ikke da jeg var elleve. Jeg er ikke så liten av meg nå heller, forresten
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Høyde? 2.10 nå! Hvor høy er du ingiz?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Woot? Må man ha en viss høyde for å kjøre radiobil? For en lame regel.

Ellers kan jeg ikke si at jeg har opplevd det der....okei, jeg er for lav til å skifte lyspære i taket, men det er høyt under taket hos meg, så da måtte jeg jo ha vært iallfall 3 meter.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg er ikke akkurat høy og tusenfryd er vel det stedet det merkes mest Fortsatt ikke opplevd noe særlig til dette, mest fordi jeg pleide å måle meg før jeg dro dit da jeg var mindre. Det er ute av veien nå, da

Fælt da i så blogg-humør du var i dag da, ingiz xP Åja... God blogg xD

Lagt til 2009-01-11 20:30:
Forresten er høyden på "store radiobiler" 140
En Fuego!
  • 0
Naa, har ikke det nei.. Stakkars deg
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Er ett sted mellom 178 og 180 høy, så har aldri opplevd noe sånt etter hva jeg kan huske.

Men kanskje vi kunne fått vite hvor høy du er/var, samt alder? Men det er bare bra at folk passer på høyden etter min mening.
  • 0
Ja høyden på radio biler er 140 Gamer123, tror jeg, men dette er noe som skjedde for 2 år siden.

Oski jeg er 1,50 ett eller annet.
  • 0
Det er jo for din egen sikkerhet, men for 5 millimeter for radiobiler, er litt for drøyt
Av en alder på 14 år er jeg 170 eller no tror jeg
Sondro =P
  • 0
Jeg er 1,70 eller noe, så jeg har ikke noen problemer når det gjelder å få kjørt berg-og-dal-baner. Jeg er 13 år....
men du fikk ikke kjørt radiobiler...?
Hvor høy er du, egentlig?
Love is our resistance!
  • 0
Jeg har aldri opplevd noe sånt...... Vent. Jeg har ingen ting her å gjøre jeg er den høyeste i klassen Hørtes kjipt ut, det med radio bilen.
  • 0
Jeg har det motsatt. Baksetet på biler f.eks. Er 1.97, så jeg tør ikke tenke på de stakkarne som er over 2 meter.
Gud er død. Faen også.
  • 0
er 1.78 16 år.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Opplevde noe lignende for mange år siden på hunderfossen, men i dag er jeg over 1,80 så intet problem lenger.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
  • eppi
  • eppi
var i spania for noen år siden i en fornøyelsespark der og tok alle greiene de hadde. så kom vi tilbake året etter og da hadde de skiftet til amerikanske eiere som hadde strammet inn sikkerheten så da fikk jeg ikke kjøre halvparten engang
Sk8 is a job, I love it
  • 0
For en dum regel de hadde....ja...jeg er for lav til å være 13
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Jeg er 157 og er snart 23 år. Merker at jeg er for lav på jobben hele tiden . Rekker ikke opp til skap og skuffer høyt oppe. Vi har en krakk jeg tar med meg hit og dit , til tider kan jeg også klatre litt, hvis krakken min er borte.

Nå kan jeg jo kjøre hva jeg vil i fornøyelsesparker, pleier ikke grensa å være på rundt 130-140 cm? Husker jeg synes det var kjipt å være for lav til å kjøre ting før.
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Jeg er 1,59 idag og er 11 år. og dette skjedde for ja 3 år siden og da var jeg 1,39 og bestevennen min var 1,40 tenker og grensa var på 1,40 så jeg var vel 5mm- 1cm for lav
  • 0
hehe , det er kjipt . Merkeleg at dei skal vere så strenge på det, i og med at det berre er nokre små radiobilar...

Då eg var 11år var eg 1,38m , men klarte å komme meg innpå dei store karusellane ved hjelp av 2cm høge sko, og litt flaks
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Det er til ditt egen beste at du ikke blir skadet for livet da. Derfor man har høydeforskjeller og derfor kan ikke alderen si noe på det.

Aldri opplevd det Men nå er jeg jo 2.01 CM
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Det er for din egen sikkerhet!
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0
Det er til ditt egen beste at du ikke blir skadet for livet da. Derfor man har høydeforskjeller og derfor kan ikke alderen si noe på det.

Aldri opplevd det Men nå er jeg jo 2.01 CM


Om det var snakk om 5 mm var det litt drøyt da xP Grensa er jo satt betydelig høyere enn hva det egentlig hadde behøvd, for at det skal være helt sikkert.
En Fuego!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!