Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere sikkert vet skriver jeg en god del, både om morgen, formiddagen, ettermiddagen og delvis om kvelden. Dessverre er ikke denne tiden av den døgnet den beste med tanke på skriblerier for meg, nei - om natten er den beste. Da kommer ordene løpene som perler på en snor og den ene setningen etter den andre blir skrevet ned. Faktisk er den kreative skrivingen best på denne tiden av døgnet for meg. Dette irriterer meg, for da burde jeg jo ha vært i seng. Dessverre blir ikke mange tekstene skrevet om natten, men noen forekommer og da er de som oftest bedre enn de som blir skrevet andre tider på døgnet.

Det er i grunnen merkelig at jeg skrive best om natten, for det er jo om morgenen som kanskje burde ha vært den beste tiden og skrevet på. For om morgenen er man jo frisk og opplagt etter en god natts søvn (eller kanskje ikke - for natten gikk med til skriblerier).

Jeg skriver uansett best om natten. Kan det være for at man da kan skrive uten å bli avbrutt av telefoner, personer som som vil snakke med deg eller andre forstyrrende elementer? Ikke umulig det, men uansett så skrives det mye i løpet hele døgnet og sånn er det bare.

En annen ting, jeg jobber også best om natten - spesielt tiden fra kl. 00-02 er den beste tiden hvor jeg får unnagjort mest og er mest aktiv. Om dagen er tiden fra kl. 08-14 den beste. Hva med deg?

Hva med deg - får du gjort unna mest om kvelden/natten eller går det for det samme?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
eg skrive alti skule oppgaver om nåttå
Rocktober
  • 0
Jeg får egentlig mye unnagjort om natten. Det går mye i tekstbasert rollespill på internett
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Da jeg studerte i sin tid hadde jeg en helt syk døgnrytme, og fikk gjort strålende arbeid midt på natta. I dag derimot, når jeg er i full jobb, er det helt umulig for meg å være våken lenger enn til 1-2 om natta, og da aldri med noe krevende de siste tre timene. Jeg er flink til å passe meg til situasjonene jeg er i
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Jeg jobber best til musikk. Jeg vet ikke om det er best på natten, fordi jeg ikke har prøvd det

Jeg regner med at bloggen du skrev nå, egentlig ble skrivd i natt. Den var så bra at sånn må det være
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
kris2ffer:

Den ble skrevet kl 14.00 presis i dag

Jeg skriver nok best jeg og på kvelden fordi da kommer alt av kreativitet og ord rett inn i hode på meg.
Ikke nok med det så tegner jeg bedre på natten også. Er vell ett nattemenneske.

God blogg
  • 0
Det stemmer faktisk det Bernt Jeg skriver mye om natten, og som vanlig er det bedre enn det jeg skriver om dagen!

Hvis jeg må gjette er det nok fordi man ikke har noe spesielt tidspress på seg. (foruten å legge seg, som ikke er så fristende) Ingen som maser eller bråker heller, så man får nok konsentrert seg bedre om natta.
Skal også innrømme at jeg faktisk ER våken ganske mange netter... selv om jeg prøver å begrense det til bare helgene xD
Enda en ting er at Norskkarakteren min har steget fra 3- ( ) til 4+ etter at jeg begynte å blogge på Gamereactor, noe jeg er svært fornøyd med Så skriving ruler, og det ruler litt ekstra om natten
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Master_Bandit: Jeg vet det, men jeg mente at han postet den nå. Jeg sa:

Jeg regner med at bloggen du skrev nå, egentlig ble skrivd i natt. Den var så bra at sånn må det være.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
AH, my mistake
  • 0
Fin blogg!!!!

Du har gitt meg meg og tenke på, og selv om tror at jeg skriver best i dagen likte jeg bloggen din
  • 0
Når den tid da jeg må rydde place't mitt så skjer det helst når jeg tenker meg om, om jeg skal sove eller spille en time til. Så blir det til at jeg ser meg rundtom på gulvet, og så ser jeg.."at her trengs det rydding" og så drar jeg frem støvsugeren og vaskefilla og drar det igang og vasker hele shitten på rundt 2 timer.

Også når jeg spilte WoW, så gikk alt så fort med questing og grinding (at jeg fikk gjort mye på kort tid). Så det er noe med menneskekroppen det.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
om jeg skal skrive,må jeg gjøre det om ettermiddagen...kjønner ikke at du klarer å konsentrere deg om natten...skulle jeg ha gjort det hadde jeg sikkert bare sovnet

bra blogg forresten
  • 0
Jeg skriver egentlig også best om natten.
Mange av mine beste anmeldelser og blogger skrevet seint. Jeg vet egentlig ikke hvorfor de blir så bra om kvelden og natten
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg kan ikke helt eksakt si hvilket tidspunkt jeg jobber best, men noen ganger om kveldene, rett før jeg blir trøtt, kan jeg jobbe unna med ting ganske bra. Noen ganger har det hendt at jeg skriver i ett, og det er egentlig ganske sjeldent.

At man jobber best om kvelden tror jeg har noe med at kroppen anstrenger seg med å holde seg våken, slik at den blir ekstra skjerpet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
I likhet med mange andre skriver jeg best om kvelden/natten, men hvis det er andre ting (øvinger etc) så føler jeg meg mest produktiv før 12 på dagen :]
  • 0
Fasinert av ordet "Skriblerier"
  • 0
Jeg skriver òg best på natta. Helt uforståelig det altså, men sånn er det vel bare

God blogg, masse sant her.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg jobber bedre når jeg er trøtt og dermed tvinges til å holde konsentrasjonen for å rekke deadline som nødvendigvis må være neste dag. På ungdomsskolen gjorde jeg alle matteleksene for et halvt år den siste natten før matteboka skulle leveres inn for at lærerne skulle sjekke om vi hadde gjort leksene som vi skulle...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
D..d..dere er gale hele gjengen! Når det er skole trenger jeg å sove minst 6 timer, helst hvertfall 7, så jeg legger meg aldri seinere enn 24. Ofte rundt 23 eller noe, mens jeg gjør lekser på skolen og hjemme. Når sant skal sies er det noen lekser jeg dropper uten større skade på samvittigheten.

God blogg!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hadde særoppgave om norrøne guder og norrønt språk en gang i tiden, og det hadde jo jeg helt glemt, slik at den siste uka før innlevering gikk med til nattarbeid... Jeg fikk karakteren 5 på særemnet, og de partiene jeg ikke skrev om natta var partiene læreren syntes trakk ned fra toppkarakteren. Så jeg tror jeg skriver best på natten, både norsk og norrønt;)
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Jeg skriver mye bedre om natten...
Men nå har jeg sjelden noe å skrive om i det hele tatt.

Sove kan jeg gjøre i graven.
Ja og når jeg er trøtt, for eksempel på mandager og...
ja de andre seks dagene
  • 0
Jeg for gjort det meste på kvelden eller veldig tidelig om morgen. Jeg øver på prøver om morgenen mens jeg gjør lekser på kvelden.
Og sitter på GR på Ettermiddag.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Jeg har skrevet et par blogger midt på natten, men slettet dem dagen etterpå når jeg leste en gang til. "Hva pokker tenkte jeg på" er en gjentagende setning når jeg leser slike blogger.


Men jeg antar jeg skriver best mellom 7 og 11 om kvelden, da er jeg ikke trøtt og pleier ikke stresse så mye.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Jeg skriver best på bussen på vei til skolen av alle ting i verden.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg jobber også best rundt disse tider. Men er det en tid jeg får gjort unnå mest på, så er det definitivt på morningen. Det vil si alt fra klokken 8 til 12 kanskje 1. Og da helst i mitt eget hus, helt alene i dette huset, med en kopp kaffe, min egen deilige HP laptop og min egen musikk. Bare synd jeg ikke får så mange studiedager.
Type here.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!