Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hvis du skulle ønske at det ble med en til på brawl, hvem ville du at det skulle være?
Jeg har ikkke brawl selv men spiller det mye hos en venn, og har derfor mange folk som jeg vil at skulle være med.

Dette er ingen topp 10 liste så dere vet det.

Den jeg syns burde komme med er kansje Ratchet fra "Ratchet og Clank" han hadde bare vært så rå, men nesten litt Samus aktig, men ellers hadde det vært kult med alle våpnene han har så det tror jeg det hadde blitt en klassiker! Og final smashen kunne være et lite fly som kom og plukket han opp så han kunne skyte dem, men det blir veldi Snake og Fox aktig.

Eller så kansje jeg hadde valgt Daxter fra "Jak & Dakter" tenk dere hvordan en rotteskapning kunne vært i brawl! Enten hadde det blitt megakult eller helt teit.
Finalsmashen kunne vært at han ble mega stor eller at Jak kom og gjorde noe kult noe, så den nærmeste føyk ut av bana eller noe sånt.

Eller det hadde vært kult om du kunne vært en mi, men finalsmashen på den vet jeg ikke hva den kunne være? Kansj ett eler annet menneskeaktig som og sparke fotballer på dem eller?

Jeg vet ikke har dere noen gode forslag???
  • 0
Ratchet og Daxter kommer aldri til Brawl! Det er bare figurer som har vært på spill til en av nintendos konsoller som blir med!

men hvorfor de ikke har åpnet for at man kan bruke mii i brawl skjønner jeg ikke...finalsmashen burde være noe som har med personligheten til miien å gjøre, altså man velger en ut av et par, feks som du sier, sparke fotball, eller slå dem i huet med gitar eller et eller annet, vettafan!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Enig med Caveman.. Daxter og Ratchet eller Clank kommer aldri til Brawl. De må ha vært på en nintendo konsoll.
Mii vet jeg ikke en gang hvem er

Men den jeg mener skulle ha vært med måtte vært Spyro. Han har vært på nintendo konsoll, Dawn of The Dragon til Wii . Men det er jo ikke nintendo sin ide'e. Så jeg vet ikke..

God blogg!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Travis Touchdown...
Kratos Aurion, Lloyd Irving, Zelos Wilder, Big Boss, Gordon Freeman, Ganondorf med et nytt moveset hvor han bruker sverdet, Zora og Goron formene til Link, Louie, The President, kanskje Miis, the list goes on and on...

Lagt til 2009-01-11 14:31:
Btw, Snake og Sonic gjorde jo gjesteopptredener i Brawl, så hvorfor ikke flere andre-konsoll figurer i neste SSB?
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
St-Nick: Bare gjesteopptredener? Hvis ikke Snake er med i neste ssb griner jeg!

Nåh! De du ramser opp hadde vært fete å hatt Med Ingiz, men som alle de andre sier ville aldri daxter eller ratchet fått vært med, siden de er ps eksklusive. Selv syns jeg det hadde vært konge om Sly, Pac Man, Waluigi eller Rayman var med, men mange av dem kommer nok aldri til å skje Bra blogg
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Hvem vet...
Kanskje Snake blir med i neste...
Men da vil jeg også ha Big Boss!
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Mange sier at de jeg har ramset opp ikke kommer til SSB fordi de er PS figurer, og det visste jeg men det er lov og drømme
  • 0
Jeg håper at Travis Touchdown, Master Chief, Crash, Marcus Fenix og Paper Mario er med i neste SSB
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Ingen av de du nevne (utenom Mii) er fra nintendo, men som gjesteroller hadde de vært bra! Hadde vært fett å sett Ratchet og Daxter, som Sonic og Snake i brawl, i neste SSB.

Noe som hadde vært kult (men som aldri kommer til å skje) hadde vært om MArcus Fenix ble med
En Fuego!
  • 0
Sylux. I say no more!

(OK, der løy jeg. Dark Samus, Travis og Ganon med sverd hadde vært kult! Men aller helst Sylux, 100 ganger mer enn de andre til sammen.

Lagt til 2009-01-11 16:24:
Og Amarasu(eller noe sånt) fra Okami.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
(Jeg laget en forumtråd om dette her en gang...)

Uansett, jeg ville hatt med Leon S. Kennedy fra RE2/4, Sly Cooper fra Sly spillene, Paper Mario, Lloyd Irving fra Tales of Symphonia, Alucard fra Castlevania, Dante fra Devil May Cry, Megaman... Banjo & Kazooie, kanskje? Frank West fra Dead Rising... OMG, det er så mange jeg vil ha med!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Ja Sly Cooper hadde ikke vært værst
  • 0
Jeg skulle ønske at det kunne være flere med fra MGS spillene, men det var jo egentlig ikke meningen at Snake skulle bli med, men Hideo Kojima likte wii spillene og sånt, så han fikk lov til å la Snake være med i Brawl^^
BUTT SCRATCHER?!?!?!?!?!
  • 0
Hva med Murray fra Sly-spillene? Han er jo en ekte muskelbunt!
Love is our resistance!
  • 0
Ja! Men dumme folk som ikke lar PS1, 2 og 3
Karakterer ikke får lov til og vær med!!!!!!!!
  • 0
Jeg tror rayman kunne hatt en sjangse men hvis master chief eller Marcus fenix da blir jeg lykkelig... men motorsagen til Marus kan bli et problem kul blogg
With money, You can get a lot, but money doesnt do that you like thegame
  • 0
Wolverine fra X-Men
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Conker. Nuff' said.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!