Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I forrige uke så jeg et tilbud på CDON der de solgte Saints Row 2 til Xbox360 for 199,- kroner. Jepp, ett hundre og nitti ni kroner.
Det skal jeg kjøpe, tenkte jeg. Hjernen min sa videre at den ikke gadd å hente lommeboka med kredittkortet akkurat da, så den mente at dette kunne gjøres i morgen.

Nei!!!!! Da var det så klart utsolgt for det tilbudet...

Jeg er sikker på at en eller annen gang så kommer jeg til å gå inn i et tre eller en dør, da hjernen kommer til å mene at jeg kan vente en stund med å svinge.
I'm gonna live forever. Or die trying...
  • 0
det er et gøy spill,men det fins jo gta IV som er langt bedre,bare mørkere humor og historie
  • 0
Huff - dette har hendt meg også noen ganger og man blir så irritert

Får håpe spillet kommer til fin pris igjen, for det anbefales uten tvil
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Treghet straffer meg også til tider

Sugent!
My Brain...
  • 0
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Kjenner meg igjen i sånne ting, men det heter ikke treghet. Det er ren skjær latskap
Gud er død. Faen også.
  • 0
andre ganger kan det lønne seg å vente, da spill ofte går ned i pris etter noen måneder
  • 0
Ditto
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jeg venter noen år med å kjøpe konsoller. Når ps2 kom ut tenkte jeg.. ."nah" den går ned i pris.
Litt senere kom den mindre og bedre versjonen ut og den kostet 1000 kr på extra tilbuds pris
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!