Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Regner med det er mange som roper dette nå. De fleste skolene har hatt sin siste dag i dag for dette året og mange har feiret det med å kose seg på den siste dagen.

Husker selv hvor godt det var å kunne gå ut av dørene på skolen å tenke at "endelig var det juleferie". Det er en god stund siden jeg gikk på skolen, men følelsen sitter fortsatt godt plantet i hjernebarken.

Barna kom i alle fall hjem og var overlykkelig over at juleferien hadde startet og Markus serverte en papperkake de hadde bakt på skolen og den smakte kjempegodt.

Hvilke planer har dere for juleferien? Jeg for min del tar ikke ut juleferie før tirsdag ettermiddag og må jobbe et par dager i mellomjula, men utenom det blir det ferie på meg også. Gleder meg som et lite barn og håper på en fin og fredelig ferie med masse besøk, treff av venner og alt som hører julen til.

Kos dere alle sammen og lykke til med juleferien!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hmm, mine planer for juleferien.
Å sitte inne mesteparten av dagen og spille Gears Of War 2 og Rock Band 2 er alt jeg har tenkt meg fram til jul
Fin liten blogg
I suck.
  • 0
Juleferie er BEST!

Kos deg du også Bernt!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Juleferie er bedere enn sommerferien!

Hva skal du jobbe med da, Bernt Erik? Hadde faktisk ikke gjort meg noe noe å jobbe nå hvis jeg skulle teste spill, men jeg regner med at det er kontorarbeid. Jeg fikk fri fra jobben min, men det handler IKKE om spill
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Endelig. Nå skal jeg bare sitte å lese og slappe av i 2 uker. Det skal bli godt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jess, endelig juleferie for meg også!

God jul alle sammen!!!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Har ikke tenkt på annet de siste timene!
Endelig ferie!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
hehe, har i tillegg bursdag idag jeg
Flaks er ubevisst dyktighet
  • 0
Ferie FTW.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
...er litt skuffet over at jeg glemte å rope "So long, suckers" mot skolen når vi var ferdige. Heia ferie!
  • 0
har vært sykemeldt denne uka..men må på jobb mandag og tirsdag
gleder meg til jul og satser på en rolig og fin liten juleferie hjemme god jul jul til deg Bernt Erik og alle andre
i`ll google your ass
  • 0
Deilig.... Jul, Fable 2.... Fri fra skole....
Reise til Haugesund og feire med familie og venner.... DEILIG!!!!!!!!!


GOD JUL ALLE HER!!!!!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Marry Christmas, blir nok en fin jul vis jeg får Fallout 3 til pc og en ps3, if not.. Sorry Christmas.


Bra bløgging i det siste Bernt Erik!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
kommer til å spille masse spill. Og spille gavene mine (om mulig ).
En Fuego!
  • 0
GOD JUL ALLE SAMMEN

Kommer til og hygge meg masse. Håper jeg blir og få ting som gjør at jeg har noe og gjøre i jula;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!