Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har store planer om å spille litt i jula og ta igjen noen av spillene jeg ikke har rukket å fått spilt nå frem mot jul. Spill som jeg håper på å kunne få spilt er Crysis Warhead, GTA IV (PC), Call of Duty: World at War, Brothers in Arms: Hells Highway, Far Cry 2 og Red Alert 3. Noen av disse spillene har jeg ikke mye igjen på, mens andre har jeg så vidt startet med.

Det er litt søtt med julen og med tanke på at tiden da er litt roligere enn det den er nå før jul. Man får litt ekstra tid inne mellom familiekosen og da kan man bruke litt tid på spilling. Selvsagt har madammen utfordret med i Mario Kart Wii, Lips, Buzz og Singstar, men jeg skal også spille noen av de spillene jeg har nevnt ovenfor. Hva med deg - har du noen spill du ønsker å gjennomføre eller spille i julen?

Her er noen spill som virkelig skaper litt julestemning;

Winterbells

The Crossing

Begge disse spillene gir meg en fin julefølelse - hva med deg?

Nedenfor ser dere et screenshots fra Winterbells!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
jeg skal spille masse gta IV og cod4 og midnight club LA. Gøyalt spill du viser over bernt kj-kjempekjøp
  • 0
Å, blir så deilig med litt juleferie. Holder på med Resistance 2, deretter er det Prince of Persia som står for tur. Satser på å fullføre disse to. Har Fallout 3 og Far Cry 2 også, men de får vente til nyåret og holde meg okkupert til Killzone 2, Street Fighter IV og Resident Evil 5 dukker opp i butikkhyllene.
  • 0
På fable har jeg masse å gjøre, Holder på med cod4 på veteran (ikke langt i gjen) og skal enten ha meg Far Cry 2, Cod wow eller rb2 som et nytt jule spill
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Mirror's Edge og World at War for alle penga her!
Just kill him with your awesome
  • 0
Skal spille fallout 3, det blir jeg aldri ferdig med.

Og kanskje Bioshock på PS3.
  • 0
Her i hus blir det maraton med Solid Snake, skal spille gjennom Metal Gear Solid 2, 3 og 4
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Counter strike er alltid avslappende å spille, så kan jo være jeg tar noen pcw'er eller bare chiller online, bortsett fra det kan det jo vær jeg får noen nye spill til jul.
  • 0
Oblivion her(håper jeg, spørs jo om jeg får det i julegave da ) også blir det rb2 rett etter...
Mess with the best. Die like the rest.
  • 0
Har nettopp begynt på Oblivion igjen, og jeg skal holde det gående frem til 23. Januar. Da kommer Skate 2!!!
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Animal Crossing Let's go to the city!
  • 0
Jeg har kjøpt meg World at War. Håper det greier å underholde meg frem til Jul. Kanskje så langt som til Januar salget
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Regner med å få Fallout 3 eller Fable 2 til jul, så det blir nok ett av de to.
Men xbox-en min har laget rare lyder i det siste, så jeg frykter at den snart vil ta kvelden...
Dersom det skulle skje vil det nok bli enda en gjennomgang av Desperados og Warcraft 3.
  • 0
Gears of war 2 på live og Fable 2
Kanskje også plukke opp Ninja Gaiden 2 og GTA4 igjen ^^
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
Winterbells er classic christmas game! (:
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Hehe, Winterbells er nice! Jeg har musikken på MP3 hvis noen vil ha den... Bare send en PM.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
jeg skulle gjerne spillt masse...
Men jeg skal jobbe hver eneste dag hele jula.

Skulle jeg få noe tid til overs tipper jeg det blir Guitar Hero 4 , Tomb Raider Underworld eller BK: Nuts & Bolts.

Prøvde winterbells igjen...
Klarte ingenting.
Må være fordi internett ikke er like tregt som ifjor
  • 0
Ahh, Winterbells!

Spillene som jeg skal spille i julen er WoW: Wotlk, Fable 2, Banjo Kazooie 3 og forhåpentligbis GoW 2. ^^
  • 0
Dawn of war Platinum Edition.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Winterbells er jo en klassiker ^^

Ellers blir det vel mest Fallout 3 og Call of Duty 4 (kanskje jeg får 5-eren til jul?) i julen
  • 0
Blir vel WoW, og 2142 her
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Da kan det hende vi møtes på slagfeltet i BF2142 Zaney
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Håper jeg får mirror's edge til jul. Da skal jeg spille det. Hvis broren min får fable 2 må jeg prøve det og.

Winterbells ble spilt mye av jon_melon i fjor
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Ingenting gir julestemning som et par runder Batlefield 2!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!