Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Du trodde kanskje dette var en blogg om fiskekaker, men der tar du feil min gode mann(eller dame). Overskriften skrev eg sånn fordi eg tror flere folk kommer til å trykke på denne med den det flotte ordvalget.
Dette er faktisk egentlig ikke en blogg heller dette er en .......ting! Om en cs klan.
Det har i lengre tid vært en tråd på klanforumet her på GR, der folk ville være med i en cs klan som representerer GameReactor. Denne tråden har for det meste gått i at folk mente at folk burde ta ansvar å lage en GR klan. Så nå har eg gjort det. Eg vet og at vi allerede har en spillegruppe kalt CH5thl, men dette er en seriøs klan vi nå ser etter. Tror at klanen kommer til å fokusere på cs source, men hvis mulighet for det kan vi sikkert dannet et 1.6 lag og. Og kanskje cz lag:P
Må og lege til at eg har lyst å spille i klanen, men tror nok mange her på forumet kommer til å eie meg.

Først må eg si: eg har ikke peiling på hvordan eg gjør dette her, sorry hvis eg gjør feil eller hvis noen føler eg tar styringen og bare si i fra hvis det er noe du er uenig i!

1. Først tenker eg vi må få GR sin tillatelse til å bruke GR sitt navn. Noe eg eller en annen kan sende leserbrev eller en pm om.
2. Navn ....tror egentlig vi bare går for GR hvis ingen har noe bedre forslag. Vi kan sikkert lage en eller annen slags konk over navn hvis det er interesse for det.
3. Hvem som skal være med? Her må det vel bare bli en slags konkurranse. Her må vi sette om dager med spilling på forskjellig GR servere. Er ikke helt sikker på hvordan dette kan gjøres med det kan vi komme tilbake til. Tror og det er interesse for både et A og B lag.
4. Admins. Eg kan gjerne være en admin, men vi trenger flere. Admin trenger ikke å være med på selve klan laget og omvendt.

Så ber eg alle som er interessert i å være med i klanen eller være admin, legge til steamen sin nede på kommentarfeltet.
Og hvis det er noen uenig heter skrive det og!

PS: Denne bloggen ble skrevet kvart over 12 på en søndag, så eg beklager alle skriveleifer og dårlige formuleringer!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Tror egentlig ikke denne burde vært her... Bruke blogg til klan rekrutering... Ikke at jeg ikke gjorde det

Men det er en god ide med en egen GR klan for CS.

Et enkelt navn hadde kanskje gjort seg... GRCS kanskje? (Må vel ikke forklare hva det står for... )
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Klanen burde soleklart hete: Ultra mega Super fun fun GRCS happiness bestfriends of cool-awesomness clan
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Høres ut som et nytt Japansk spill
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Jeg er lett med, nå slapp jeg jo å lete på forumet
I suck.
  • 0
Meget godt tiltak mek001

Send Jon Cato en mail og spør om dere kan bruke navnet. Jeg tror det ikke er noe problem, men hør med han og jeg er bra sikker på at det ornder seg

Lykke til og gjerne skriv litt om hvordan dere gjør det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk Skal sende en mail ja. Hadde vært fint om du kunne skrevet eb blogg om dette ja
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!