Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei, som enkelte av dere kanskje vet er jeg interessert i media. Jeg prøver å få laget så mye filmer og videoer som mulig. Dette er ikke alltid like lett, disse tingene tar lang tid og krever mye dedikasjon.

Det er i midlertidig ikke dette jeg skal skrive om i dag. Jeg skal i militæret om bare en snau måned. Før det har jeg noen spillrelaterte prosjekter som jeg vil legge ut på youtube. Jeg har ikke lyst til å legge disse ut på min vanlige YouTube-konto ( www.youtube.com/putemonsteret ) fordi jeg vil holde mine spill relaterte prosjekter separert fra mine ordentlige (i mangel på et bedre ord) prosjekter.

Problemet er bare da.. hva skal jeg kalle meg?

Jeg har tenkt til å lage en egen logo (akkurat som putemonsteret logoen) og logo animasjon for dette nye navnet som jeg kan legge foran filmene jeg legger ut.

Navnet burde være fengene og kanskje forklare litt om hva filmene jeg lager dreier seg om. jeg har et navn jeg kunne tenke meg å bruke, men det er ikke perfekt.

Derfor tenkte jeg at jeg kunne spørre dere her på GR: Hva skal jeg kalle kontoen min, dedikert til spillmedia på YouTube?

Hvis noen finner på et navn jeg bruker, skal jeg lage en signatur, logo eller wallpaper etter deres ønske til dem.

Forslaget trenger ikke være gjennomtenkt, bare spytt ut det første som faller deg inn.

Takk på forhånd til dere som svarer. :)

NB! Det er ikke sikkert jeg kommer til å velge noen av navnene dere poster. Hvis ikke kommer jeg til å bruke det jeg allerede har funnet på.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Spill-Monsteret? ^__^
  • 0
Beast of Gaming?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gamedesk
Playmotion
Gametube?
Knurr...
  • 0
  • ES
  • ES
Turbomonster.

ProjectGame.

MonsterGames.

TurboGame.

PlaySimple.

eller noe xD
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
game-eater?
putegameren?
  • 0
Noe med 'Pute' eller 'Monster' kombinert med 'Games' eller 'Game'.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Pute-gameren kanskje. altså ligger å sover mens man spiller he he
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Madrassgameren?
  • 0
Super Time Smile Power Opportunity Great Dance Happy Go!
I'd kill for a Nobel Peace Prize.
  • 0
PillowGames
Putespill
PM-games
You ain't seen nothing yet
  • 0

Knuckle Gaming

Der to never treffer hverandre, så kommer det en prompe lyd når de treffer hverandre..
Genialt!?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
ProjectGames
GameBeast
SimplyGaming
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
g4m3rf4n

h4xx0rsk1llz0r

G4m3rm3d14

Eller Litestorm .. nei vent det var tatt..

Imbagaming...
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Toatser
Brødrister
Hufsa
KravleMink
?
!
Captein Price
Soap
Muppet
Smale
Smalehove
GamerIntel
MuffinsPaper (Mitt klan navn)
Aliminium Boy
GamerMonkey
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
dedikert til spill?
kan nok ikke hjelpe deg der, siden jeg er skikkelig ukreativ... Carpentgamer, som i gulvmatte XD
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Du burde definitivt kalle deg DeskTopMedia.
Eller AlphaBetaMedia.
Eller -Finished³
Eller Media's Edge.
Eller TentativeAndRoughhewnMedia(hvilket betyr uferdig og atter atter uferdig media, sånn ca.)

Jaja, bare "spøttet ut det første som falt meg inn" .
Square Enix.
  • 0
ManicMedia
Nanogames
MediaArts
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Hm, kom til å tenke på µMedia.
Betyr altså på godnorsk MicroMedia. Nesten som µTorrent.
Square Enix.
  • 0
Dynemonsteret?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!