Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg satt her en dag, foran dataen og tenkte. Jeg tenkte på hva jeg skulle skrive blogg om. Og da kom jeg på det, jeg skulle skrive blogg om at jeg ikke fant opp en blogg! Ja. . . Kanskje litt vanskelig og forstå det der da men. . . Men altså, siden jeg ikke har noe å skrive blogg om, så kan jeg jo skrive en blogg om at jeg ikke har noe å skrive blogg om! Ikke sant! I så fall, nå må jeg få startet "bloggen". Jeg har liksom så lyst til å skrive mange blogger og sånn, sånn som alle andre gjør! Også får du kommentarer og sånt. Men siden jeg ikke har noe å skrive blogg om, så blir jo det litt vanskelig da liksom. . . Dette her blir sikkert en ganske kjedelig blogg da, siden den liksom ikke har noe poeng! Men jeg skriver den allikevel jeg. . . For når jeg logger meg inn på siden min på gamereactor.no. Så er det liksom ingenting som har skjedd! Kanskje noen få har skrevet i gjesteboken, men ellers så har det jo ikke skjedd noen ting da. . . Og det er selvfølgelig kjedelig! Det må vel være mye morsommere hvis du har kommentarer på bloggene dine, og sånne ting da! Dette blir heller ikke noen lang blogg, og det er også siden jeg liksom ikke har noe å skrive om. Jeg vil at denne bloggen skal vise dere at jeg har et stort problem! Og jeg håper selvfølgelig at så mange som mulig kommer til å gi meg hint Sorry for at dette ble en kort blogg, men dere skjønner sikkert hvorfor. . .
  • 0
Interressant...
I suck.
  • 0
Originalt... NOT!

Men det er bare å vente til det popper noe opp i hodet som du har lyst til å blogge om.
Ellers vil jeg si at du skal ha creds for å faktisk klare å skrive en såpass godt skrevet blogg om et så tynnt tema. De korte settningene gir bloggen en ekstra mening.
(Enten dét, eller så er det bare meg som har begynnt å merke konsekvensene av å velge IB-linjen. Det sies om IB elever at man tvangstolker alt av bøker og filmer...)
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Enig med Strategist der, du er god på å skrive mye piss om ingenting Neida, bare kødder jeg
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
MARKUS......!!!! Og du skal liksom være broren min?! He, hexD Bare tulla jeg DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • 0
Grei blogg, viss noe skjer, så blogg, popper noe opp av hodet ditt, så blogg.

Mye "liksom" i teksten.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Mariokart eier
  • 0
Beste bloggen jeg har lest som handler om å ikke vite hva man skal blogge om

Lol
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Det er noen ganger jeg ikke vet hva jeg skal skrive om. For eksempel da jeg blogget Bunny, det vart en teit blogg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!