Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Noen av dere fikk sikkert glede av og lese bloggen min kalt ''Forskning for meg selv'' der det eneste som sto var ''diskuter dette''. Dessvere ble det ikke mange komentarene da bloggen faktisk ble fjernet. Hele meningen men den bloggen var å se om det var mulig, i dagnes samfunn, å skape en debatt utifra absolutt ingen ting. Dette fikk vi dessverre aldri vite siden den ble fjernet. ''Den er for kort'' sa dem. ''Skriv lengre neste gang'' sa dem. De sa det var for kort, men jeg vet sannheten. Det er tydelig at Gamereactor er infiltrert av CIA. Derfor ble bloggen fjernet. De ville ikke at jeg skulle komme med noen radikale oppdagelser. Så hvis dere sitter inne med sensitiv info om f.eks. bin Laden, ikke vær trygg. CIA er overalt.

Til og med her.
Gud er død. Faen også.
  • 0
Jeg visste det! Endelig en som tenker likt. Bortsett fra at jeg må tilføye at det ikke bare er CIA men også en hemmelig liga av pungrotter som samarbeider med Mullah Krekar og Barack Obama. De kommer til å ta over verden hvis vi ikke gjør noe!!
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
Shit Pickle.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Mullah krekar og Obama er bare spill for galleriet og noen nikkedukker av ramsalt slag. Egentlig finnes det noen som kalles "Gud" (enkelt og minimalistisk navn) som er en person, men også samtidig tre. Dette er skikkelig undergrunn konspiratorisk shit som enda ikke er kommet til overflaten her i norge.

Men han har makten, i all evighet lizm. Amen homie.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Ta det med ro! Osama er trygg i himalaya! Oops!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Shit st-Nick! they're on to us!
Time to pack our bags and head home to the US, our cover is blown!
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
It's all a conspiracy!!!!
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Ok? Gå CIA! Jeg vet dere ser denne meldingen så ikke latt som dere ikke gjør det! UHÆEEE!

Turecc, lol.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Anse deg selv under overvåkning.
  • 0
  • ES
  • ES
Du skrev jo en potensiell forumtråd, ikke en blogg. Dust.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Og derfor føler du deg berettiget til å kalle noen en dust? Seriøst.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Denne gangen bli bloggen lengre og jeg ler godt med måten du skriver

Gleder emg til å lese flere blogger fra deg bjabbe
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
ES: ikke vær munnrapp, for da gir jeg deg en fik på flataslakjen.
Gud er død. Faen også.
  • 0
ES er dusten her, ingen andre.
MW2 bitchies
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!