Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har jeg gått gjennom en god del medlemsanmeldelser her på GR. Mange av dem er veldig bra, nesten i verdensklasse, andre er ikke fullt så perfekte... Men det er her problemet kommer.

På veldig mange av de litt... Kortere anmeldelsene står det ting som for eksempel: "Skriv lenger eller ikke skriv din mongo!", "Dette er den mest sugne anmeldelsen jeg har lest i mitt liv!" Eller "Med så mange skrivefeil skulle man tro det var en i barnehagen som hadde skrevet dette!" Hva i helvete?!!

Hvor i verden har dere lært dere folkeskikk??? Tror dere virkelig folk får lyst til å skrive noe mer, hvis alt dere maser om er skrivefeil, lengde og oppsett? Personlig skriver jeg anmeldelser og blogger fordi jeg syns det er gøy. Men tror dere jeg hadde syntes det hvis jeg bare hadde fått kommentarer om hvor dårlig jeg er og lignende? Svaret er nei!

Det største problemet dog, er at mange av disse korte anmeldelsene er en brukers første anmeldelse. Den er sjeldent veldig bra, men poenget er da vel at brukeren skriver det og faktisk legger det ut?!! Alle kan forbedre seg og selv om en anmeldelse eller blogg ikke er så god, kan forfatteren utvikle sine skriveregenskaper og faktisk bli god. Men kan han/hun det hvis han/hun ikke øver? Nei!

Det er sånn det er med alt i livet. Du blir ikke god uten å øve. Jeg syns dere burde se på nykomlingers anmeldelser som øvelser, for hvis dere istedenfor å kritisere, heller kommer med tips og kanskje litt ros(hvis det er mulig å finne noe godt i texten) så kommer kanskje den personen til å fortsette å skrive, og med mindre den personen har seriøse skrivevansker kommer den til å utvikle seg. Dermed får vi flere flinke skribenter her på GR, noe som er en fryd. Ta dere sammen, ikke alle kan skrive 11-siders anmeldelser som dere.

Det var alt jeg hadde å si, sorry for litt kort blogg.


PS: Kult bilde eller?:P
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Du har helt rett, kunne faktisk ikke vært mer enig, kanskje det kommer en anmeldelse fra meg snart?
Og ja, kult bilde
I suck.
  • 0
En god blogg som tar opp noe viktig. Det er ingen vits i å komme med en kommentar som utelukkende sier at bloggen/anmeldelsen er for kort. Er bloggen /anmeldelsen virkelig så kort at den ikke hører hjemme på forumet, så sender man en PM til en moderator og lar være å kommentere i kommentarfeltet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
God blogg.

Selvfølgelig er ikke sånna kommentarer du lister opp holdbart, men det er forskjell på det og konstruktiv kritikk. Konstruktiv kritkk må alle tåle.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Konstruktiv kritikk er jeg enig i, det gir jeg jo selv Men som du sa er det stor forskjell på konstruktiv kritikk og de kommentarene jeg har lest.
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Om noen mottar kommentarer de føler støter dem, så husk å snakk med moderatorene - som er der for å hjelpe deg med slikt. Mods kan advare personer som kommenterer dårlig på anmeldelser. Alle fortjener god tilbakemelding, anmeldelsen dårlig eller ei.

EDIT; Som Strategist mer eller mindre sa, der ja.
  • 0
Jeg er helt enig med deg! Bare fordi man sitter bak en skjerm, har 20cm lang e-penis, og dobbelt så god selvtillit som vanlig, kan man fortsatt tenke på andre, og være høfflig !

Litt konstruktiv kritikk, og gode tips hjelper mye mere enn "Lær deg å skriv a, kid!"
MW2 bitchies
  • 0
Syns bloggen din er god hamletsss og du har helt rett
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Skal være enig at man ikke skal komme med: *SKRIV BEDRE!* eller *DENNE ANMELDELSEN SUX!* men heller si hva en person kan gjøre bedre. konstruktiv kritikk people! Man kommer langt å være positiv, uansett om at man ikke ser personen eller vet hvem det er eller om kanskje bloggen/anmeldelsen ikke er så god og inneholder mye skrivefeil.
  • 0
Word man!!!
Dette er skikkelig godt skrevet! Du tar opp et tema som jeg har irritert meg over. Leser ofte "dårlige" anmeldelser, og gir selv det jeg kaller god konstruktiv kritikk som "litt mer om lyden hadde vært greit" eller "du sier ikke HVORFOR Gameplayet er så bra"
Men du har jo ofte noen som skriver dritt -.-'
Idioti!!
Word man
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Ikke for å være tåpelig her, men det finnes jo de virkelig drittanmeldelsene som ikke angår spillet i det hele tatt.
Da er det lov til å klage litt.

Men ellers så vil jeg si meg enig med deg.

P.S: Ingen skriver 11-siders anmeldelser. Det er bare sinnsvakt langt.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Helt rett! Hvis jeg har klaget på noe sånt, skal jeg ihvertfall ikke gjøre det igjen
  • 0
I agree 100%!
Det er viktig å gi nye brukere støtte og konstruktiv kritikk, sånn at de føler seg velkomne på forumet og kanskje utvikler seg til mer erfarne brukere en dag!
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Jeg kan si meg enig i at det er ingen vits i å kommentere hvis alt du har å fare med er trakkasering og nedlatende ord. Det har aldri gavnet noen å slenge dritt om andre eller være nedlatende mot andre. Sier noen noe som er ment nedlatende og frekt til meg, føler jeg meg nedfor. Sier jeg noe stygt og(eller nedlatende til andre(noe jeg aldri gjør, selfølgelig ) føler jeg meg nedfor og fæl invendig, og vet i tillegg at den støtte, personen jeg sa det til, også kommer til å føle seg omtrent slik. Dermed gavner det verken sender eller mottaker å få slikt slengt i trynet/slenge slikt i trynet på andre. Totalt uoppdragen og umoden, samt toskete, oppførsel. Nå skal det også være sagt at det må være lov å legge igjen konstruktiv kritikk, dette hjelper ofte.

God blogg, Kudos(*RespectPointsForYou*).
Square Enix.
  • 0
Matscoolio: JO! Folk gjør det! Den siste til St-Nick var på 10 sider
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
er helt enig med deg! btw det er ikke farlig om bloggen er kort, det handler om å få ut poenget med bloggen!
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
100% enig! Jeg bryr meg ikke om hvor lang anmeldelsene er så lenge folk får fram hva de synes om spillet!
Bra blogg forresten
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Jeg hadde en slik kommentar en gang, men Suppeelsker fikk meg til å innse hvor dumt det faktisk er, så det har jeg aldri mer gjort
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Helt Enig!

Jeg har utviklet meg en god del siden jeg kom hit . Bare se på min første anmeldelse, Pokemon Diamond/Pearl.. Den er ikke akkuratt noe lang, skal skrive den opp en dag jeg gidder

Bildet var kult, men det er mobbing!!! Nei da
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
jeg er enig i det du sier!
Slike komentarer er helt unødvendig, og om man må pirke og klage gi i hvertfall konstruktiv kritikk. Man lærer av sine feil vet dere!

PS: Bilde er noe for seg selv ja!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
JTB grattis med første anmeldelse.

Selv skriver jeg helst blogger og er nå oppe i 5
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg er 100% enig. om noen skriver litt kort, er det kanskje fordi de ikke har prestert å skvise alt ut av spillet. det skal være GØY å skrive.
  • 0
Sant i det du skriver her hamletsss Heller kom med råd og tips til den som har skrevet teksten og kanskje neste omtale blir mye bedre og hever "skribenten" noen hakk som igjen vil fortsette å skrive

God tanke hamletsss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dette er jeg helt enig i, hvis du ikkke syntes det er en bra anmeldelse, så trenger du ikke å si masse dritt dene personen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!