Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg sitter på rommet mitt og tenker på hva jeg skal skrive i den ny bloggen min. jeg fyller noen timer med gears of war 1 og 2 spilling før jeg kommer på no. Jeg synes jeg er blit for bortskjemt på grafikk. Nå tenker jeg på GOW 2 og MGS 4 som begge har driit bra grafikk. Men hva med de spillene som ikke har like bra grafikk. For meg så pleier jeg å se på disse spillene å le av den dårlige grafikken. Med denne innstilingen mister jeg jo så klart mange gode spill for ingen grunn.

Det jeg prøver å si er at de utviklerne som ikke greier å holde seg på lik linje som GOW 2 og MGS 4 burde skjerpe seg. De burde fokusere mer på grafikken, da ville de solgt flere spill også. Men vi må jo huske at ikke alle er like flinke med grafikk som Epic og derfor må vi noen ganger se bort ifra grafikken på enkelte spill. For oss som er litt bortskjemte på grafikk er det bare å holde ut til de andre utviklerne kommer på likt nivå på grafikk. Vi må bare huske at selv om et spill ikke har så bra brafikk betyr ikke det at spillet er bra.

Håper du likte bloggen min
Mvh The Dark Gamer
  • 0
Blogger en del i dag, du? Som vanlig er det like interressant å lese Vi er alt for bortskjemte når det gjelder grafikk og jeg mener at det er mer ved et spill enn grafikken. Uansett gir et deg en bedre følelse om grafikken er bra, så jeg synes ikke man skal se bort fra spill med dårlig grafikk, men det kan bli for dårlig også.
En Fuego!
  • 0
Ikke alle har de midlene til å lage like god grafikk, og mange utgivere tvinger utviklerne til å gi ut spillet så fort som mulig. Utgiverne(ikke alle) driter i grafikken, de vil bare tjene på det. Da blir det automatisk vanskeligere å få best mulig grafikk.
Godt tema
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Det jo også mange som ikke kjøper spill med god grafikk, bare fordi det er bra grafikk selv om det er godt gameplay.
- eks. Crysis
  • 0
Enig, god blogg
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
God blogg. Morsomt å lese alle bloggene dine
Ble forresten den forrige bloggen din slettet, eller slettet du den selv? Synes det var synd at den ble borte. Leste den ferdig og skulle til å kommentere før jeg fant ut at den var borte
Ære være Naughty Dog!
  • 0
God blog. Bildet ditt vises ikke tough..
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Der folkens nå har jeg personlig fiksa bildet av en deilig Brumak
  • 0
ENig at hvis de skal satse på grafikk må det være skikkelig forsøk, men uenig at grafikk må være realitisk, liker ikke spill med god grafikk for jeg blir så lei de, fordi de er så kjedelig å se på...f.eks Nei der var det en stein som var akkurat lik som i virkeligheten, oi der var det et tre som så ut som et tre, super boring!
  • 0
Jeg ser du har stått på å blogga TDG! Godt jobba!

Dette med grafikk... Det er litt vanskelig!
For casual spillere så er jo dette det første som legges merke til, men for de som ser litt lenger de ser etter forsjellige aspekter ved grafikken, ikke bare fin lyssetting og fine teksturer, men også design og estetisk sans i grafikken. Vi ser også på hva gamplayet har å by på, før vi dømmer det! Og har man tenkt å få med seg de gode spilla så må man gjøre nettop dette!

Har du noen gang spilt på Wii?
Da vil du i såfall fort finne ut at spill er mer en det øye først kan skue! Det er jo forbanna underholdende spill på Wii også! Bare ta Supermario Galaxy som et eksempel! Kanskje ikke det du vil kalle grafikk i toppklasse, men allikevel et supert spill (og forresten så ga jo GR spillet 9/10 i grafikk karakter!).

Så Wii er rett og slett et supert eksempel på at spill rett og slett er mer enn bare grafikk!


Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Siterer game boy:
Så Wii er rett og slett et supert eksempel på at spill rett og slett er mer enn bare grafikk!


Kunne ikke vært mer enig! Skulle ønske spillutviklerne for PS3 å Xbox360 kunne innsett det! Det er IKKE om å ha best grafikk, men å ha best mulig spill
  • 0
Helt enig i det du skriver, men hvis spill er dårlige fra før synes jeg at grafikken bare gjør dem enda dårligere. Så jeg syns at utviklerne bør først bruke tid på selve spillet, og så på grafikken. Men grunnen til at de ikke gjør dette er at det er grafikken som skal lages først. Dermed blir det kanskje ikke så mye tid på selve spillet. Men med fans som venter på release, err det ikke alltid det får gjort dette. Desverre.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!