Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vet at det er mange folk som tenker nå: skal han gjøre det også nå!! Dette begynner å bli utslitt. Men det betyr ikke at jeg ikke kommer til å gjøre det. Denne top 5 listen er for de som liker det samme som meg og ingen andre.

NR.5 The Elder Scrolls IV, OBLIVION

Dette spillet ligger på femte plass fordi det er et av de beste spillene jeg har spillt og det er en driit stor spill verden. Oblivion kan man virkelig drømme seg inn å man får lyst til å være der i flere dager. Oblivion er et spill med en main quest line og veldig mange side quester. Dette spillet er det eneste jeg ikke har greid å runde på en dag. Brukte cirka en uke på main questen men det var med andre quester også da. Spillet er veldig bra og man burde ha det i sammlingen sin.

NR.4 Gears of War

Gears of War er et stor slått mesterverk fra Epic. Dette spillet var det som åpnet øynene mine for den utrolige grafikken som man faktisk kan få i dag. Gears of war har en litt kort story men det tar den igjen på masse action og kule film sekvenser. GOW ble bare lansert til xbox 360 og pc noe som jeg er sjeleglad over. Vis du har 360, kjøp det!! Ikke nøl.

NR.3 Gears of War 2

Oppfølgeren hadde endelig kommet ut. Jeg løper å kjøper limited editon og setter meg godt plantet i sofaen. Cden glir godt inn i xbox 360 min også er det igang. Det første som treffer meg er at dette ser helt virkelig ut. Grafikken var faktisk så vidunderlig at jeg ikke greier å blunke en gang. Dette var spillet jeg hadde ventet på i mange år og nå var det her. Dette spillet slår alle andre på grafikk og er et must for alle xbox 360 spillere.

NR.2 Sly 2 Band of Thieves

Jeg kom over sly etter noen år med PS2. Først var jeg veldig skeptisk men kjøpte det alikevel. Når jeg hadde kommet inn i storyen og karakterene,viser det seg at dette spillet ikke no annet en brilliant. Spillets kule og morsome karakterer treffer blink på meg. Dette spillet lagde en lang forelskelse med sly triologien. Spillet har en driit bra story og det varer i en tid framover. For de som ikke har kjøpt seg neste generasjons konsoller er dette det spillet du burde kjøpe.

NR.1 CRASH TEAM RACING

Verdens beste spill. Dette spillet var det første jeg fikk og det er til PS1. Karakterene og sjarmen gikk rett i hjerte på meg og jeg spiller den ennå. Dette er et spill som burde stå på alles topp 10. Spillet har en fantastisk fler spiller del og historie. Du kan nå få tak i PS1 og CTR for sånn cirka 200kr. Løp og kjøp!!
For mer info om spillet sjekk ut anmeldelsen.

Håper du likte min topp 5 liste.
Mvh The Dark Gamer
Power to the players
  • 0
Bra blogg Morsom å lese.. Skal bare påpeke at GoW ble lansert på PC også
En Fuego!
  • 0
Bra blogg jeg syns det første crash spillet til PS1 er best
  • 0
Crash ftw! Team Cart Racing var ekstremt moro!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
This is good
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Ja, CTR var dritfett! Nå skal det sies at du kan få tak i CTR på PSN for 40,- og da kan du spille det på PS3'en og PSP'en
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jonas: Akkurat det jeg sa til han...

Orka ikke lese igjennom hele da jeg så at det var Oblivion og GoW på lista de, men leste CTR og Sly
Just kill him with your awesome
  • 0
Bra liste. I alle fall nr. 3, 4 og 5.

Har du prøvd Halo 3
We could have arranged to have you carried
  • 0
NR.4 Gears of War

Gears of War er et stor slått mesterverk fra Epic. Dette spillet var det som åpnet øynene mine for den utrolige grafikken som man faktisk kan få i dag. Gears of war har en litt kort story men det tar den igjen på masse action og kule film sekvenser. GOW ble bare lansert til xbox 360 og pc noe som jeg er sjeleglad over. Vis du har 360, kjøp det!! Ikke nøl.

Hvorfor er du sjeleglad over at spillet bare ble lansert til Xbox 360 og PC? God blogg ellers, men akuratt den skjønte jeg ikke helt..
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Hahahahahah Crash Team Racing.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Kul blogg!

men jeg synes Oblivion burde være høyere på lista!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
har ikke hørt om crash team racing
Men gears of war 2 skal jeg nok ha
Flaks er ubevisst dyktighet
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer 9icky:
har ikke hørt om crash team racing


har du ikke hørt om Crash Bandicoot, sporer jeg IP adressen din og skyter deg og hele familien din. (sarkasme on*)
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Andreas-Fox

Tror ikke han vil se Gears of war på PS3
We could have arranged to have you carried
  • 0
Crash team racing EIER!!!
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!