Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Oi, enda et slikt foredrag oppleg. Jeg skal spleise en billett med Andzel om du kommer til Drammen, for det hadde vært utrolig kult! Håper bare de ikke fjerner spill og dens utvikling fra vårt pensum, for vi skal faktisk ha om de i 10

Ellers er det forferdelig at skolen har bannet min favorittside: 1001spill.no....


Neida, det er selvfølgelig GR som jeg nå må gå inn på via. google, men det går jo greit.
Faktisk alle sidene som er banna er tilgjengelige fra google. Det visste jeg ikke før i dag
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Hehe - hvem vet - ikke umulig det Paisley

Men snedig måte å komme inn på GR-siden da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Fikk beskjed om foredraget av læreren for et par minutter siden. Går selv på GVS. Blir bra

Forslag til spill: Final Fantasy? Doom? Metal Gear?
(en del av spillene jeg vokste opp med)
  • 0
Flipyap: Vi får se Tenkte jeg skulle en del tilbake i tid, men ikke umulig at det blir plass til litt Doom

Gleder meg og håper at det blir et interessant foredrag

I tillegg har jeg med det siste GR-magasinet som dere skal få
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ser frem til dette, jeg
  • 0
Du er ikke alene om det emilfen

Håper jeg kan bidra med noe for dere og hjelpe dere med prosjektet deres
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Både Final Fantasy og Metal Gear stammer fra 1980-tallet. Og ihvertfall Metal Gear startet en trend for nyere spill som belønner spillere for pasifisme i krig.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!