Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Alla som har en Nokia N-modell har möjlighet att ladda ner Sport tracker. Ett roligt program där du kan använda den till med hjälp av GPS följa dina aktivetetsrundor. Dessutom kan du lägga upp aktiviteten på hemsidan.

Det är tack vare detta program som jag nu börjat springa. Har inte gjort det sen jag gick i skolan. Nu i början har jag en dålig kondis men jag hoppas självklart att den skall bli bättre. Så här ser min runda ut. http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=5193
60


Jag skall även ut och springa nu på morgonen innan jobbet. Vi ses på banan. :D
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
Hmmm! Dette var et stilig program og noe jeg i grunner burde hatt. Kanskje det ville ha fått meg på føttene og løpt litt. Håper det kommer et slikt program for oss som har Sony Ericsson også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Æææh!
Fysisk aktivitet!
*grøsse*

Men fra fobi til alvor, det er flott at du har funnet et såpass bruker-vennlig program til noe du virkelig har lyst til å gjøre.
Lykke til med mosjoneringen!
  • 0
Mange takk...

Bernt: Det finns det säkert. Är inte så bra på SE.
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!