Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Helt enig faktisk...Det eneseste som virkelig egner seg for sikte er data musa og wii moten
  • 0
Pff fps på konsoll eier..synes det er bra på pc, men ikke så bra. Synes det er verre med stategi på konsoll
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Kan virkelig ikke fatte at du syns grafikken på konsoll er dårligere enn PC!

Har du tatt en titt på spill som Gears of War 2, Resistance 2, Halo 3, Pure, Gran Turismo 5 ?

Dette med hva som hører hjemme på hva blir en smaks sak, men det med grafikk stemmer virkelig ikke. Og det er heller ikke alle som får samme opplevelsen på PC, da en pc som takler så god grafikk som 360 og PS3 nå har, koster veeldig mye penger.
MW2 bitchies
  • 0
Pc er og blir for dyrt til å være spillplattform, den må oppgraderes for ofte og det koster alt for mye. Hva hjelper litt bedre grafikk når en må betale mange ganger mere hvert år... Ikke er kontrollene dårlige heller, dette går mere på vane enn fakta
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
FPS hører så absolutt hjemme på konsoll! Jeg syns jo selvfølgelig det er kult med FPS på data,, men det hører like mye til konsoller!
Personelig syns jeg at noen FPS spill på pc er noe herk men så hvis du kommer på konsoll så vurderer jeg å kjøpe det,, men for å svare på tråden,, Det er ingen sjanger som er mer riktig for pc enn konsoll
GR ruler!:)
  • 0
Jeg vet ikke om det funker noe bra eller noe, men er det ikke en sånn pistol lignende sak man kan sette wii remoten i? Jeg vil tro det hadde funket bra,,,
Mess with the best. Die like the rest.
  • 0
Siterer Nantukoi:
Kan virkelig ikke fatte at du syns grafikken på konsoll er dårligere enn PC!


Det er jo fakta. F. eks FC2 som kommer på 360, ps3 og PC ser klart best ut på PC.

Siterer Kengro:
Pc er og blir for dyrt til å være spillplattform, den må oppgraderes for ofte og det koster alt for mye. Hva hjelper litt bedre grafikk når en må betale mange ganger mere hvert år... Ikke er kontrollene dårlige heller, dette går mere på vane enn fakta


Men for en PC-freak, så spiller jo det liten rolle. Det er jo gameplayet og ferdigheter man er ute etter. Og for mange er det jo verdt det.

Siterer patter:
FPS hører så absolutt hjemme på konsoll!


Men ikke like mye som FPS hører hjemme på PC. Jeg lurer på hva som har skjedd hvis f. eks CS bare ble utgitt på konsoll? Da hadde det aldri blitt så populært som idag.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Cs på konsoll hadde sikkert vært like bra hvis noen først hadde begynt å spille det online!
GR ruler!:)
  • 0
Siterer Nantukoi:
Kan virkelig ikke fatte at du syns grafikken på konsoll er dårligere enn PC!

Har du tatt en titt på spill som Gears of War 2, Resistance 2, Halo 3, Pure, Gran Turismo 5 ?

Dette med hva som hører hjemme på hva blir en smaks sak, men det med grafikk stemmer virkelig ikke. Og det er heller ikke alle som får samme opplevelsen på PC, da en pc som takler så god grafikk som 360 og PS3 nå har, koster veeldig mye penger.


Veeldig mye penger? Nja min koster vel omkring 6000!! Og oppgraderer KANSKJE 1 gang i året så fremst noe ikke går til helv...! Men ja grafikken på konsollene er snittlig dårligere enn spillene som også er på PC! Grafikken i Resistance 2, Halo 3, Pure er IKKE så veldig bra!! Gears of War 2 har god grafikk ja, men sjekk etter detaljene!! Ting ser totalt 2d å livløst ut!! Det er IKKE bra grafikk!!

Nytter ikke å se på bare det store rundt deg, men også de små detaljene rundt deg! Ja Gran Turismo 5 har nydelig grafikk, og vi alle vet at de lager det så bra grafisk som mulig! Og enda holder realismen! MEN så er spillet en del større enn stakkars GTR serien eller Grid! Men jeg VET at PC klarer så mye bedre enn det! Men for det meste på GT5 er det bakgrunnene som er ekstreme! Har spillet selv også, så jeg vet hvordan grafikken er! Og de 2 som lager bilspill til pc har enda lang vei å gå! Grafikken i Grid er f.eks. et par hakk bedre på pc enn på konsoll, men gameplay er nøyaktig det samme!

Ser man på Simbin's bilspill er det IKKE grafikk som er i fokus, men ren realisme! Bilene oppfører seg ekstremt bra hvis man kjører med et skikkelig ratt sett! Men de har veldig lang vei å gå på grafikkveien!

Men de multiplattform spillene jeg har sett SER bedre ut på PC som koster rundt 6000,-! Det er pga alle grafikkinnstillingene man kan gjøre på PC! På konsoll kjøres spill stort sett på High settings, mens på PC kan du kjøre de i Ultra High! Og ja det er rimelig stor forskjell i enkelte spill! F.eks. Far Cry 2! Her får man servert Anti-Aliasing som hjelper masse på grafikken, da man blir kvitt ujevnheter i bildet!

Men å påstå at en pc som spiller nye spill med bedre grafikk enn konsoll koster veeldig mye er å overdrive!! Dere har ihvertfall ikke peiling på hva dere snakker om!
  • 0
Siterer patter:
Cs på konsoll hadde sikkert vært like bra hvis noen først hadde begynt å spille det online!


Essensen i CS er presisjon, som tilsier at en joystick er for unøyaktig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
En joystick eller kontroll kan være like bra som en mus!
GR ruler!:)
  • 0
Mus er raskere, nøyaktigere og mer brukervennlig. Og det er fakta, så ingen videre krangling er nødvendig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
CRYYYYYYSIIIIIIS - random shit
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!