Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mirror's Edge var tidligere i år ikke akkurat ett av de spillene jeg så mest fram til. GoW 2, Resident Evil 5, Final Fantasy 13 og noen andre spill var heller på min must-buy liste. Jeg hadde selvfølgelig lest om Mirror's Edge, jeg visste at det var ett førstepersons-parkour spill eller noe lignende men det var ikke akkurat noe jeg hadde tenkt jeg skulle ha i hylla. Det var ikke før jeg hørte at en demo hadde blitt lagt ut på Xbox Live at min interesse for spillet plutselig flammet opp og jeg tenkte at jeg i det minste måtte prøve det i hvertfall, og jeg må si at jeg er ganske imponert over hva jeg fikk servert.

Det som slo meg var hvor annerledes spillet var i forhold til det jeg hadde trodd. Jeg hadde forventet en ultralineær spilltest hvor de kun viste litt av det en fikk gjøre, og ja, det viste litt men heller ikke for mye, sånn passe slik at jeg fikk lyst på mer uten at jeg ble lei av det. Jeg fikk selvsagt lære hvordan kontrollene fungerer, og de fungerer veldig godt til hvordan spillet er lagt opp. Hopping, rulling, sliding og andre akrobatiske ferdigheter gjøres lett etter hvert en har lært seg knappekombinasjonene. Nå skal jeg ikke si at jeg vet så veldig mye om spillet, for jeg tror at spillet har mange overraskelser på lur. Demoen var faktisk så bra at jeg har spilt gjennom den minst 10 ganger(!).

Jeg vil bare si at jeg gleder meg sinnsykt til det veldig originale Mirror's Edge treffer hyllene om to uker, og jeg håper at dette blir en av de store overraskelsene denne høsten.
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Jeg har utrolig lyst å teste dette spillet. Men har desverre ikke for øyeblikket noen av nestegenerasjonspill. Men håper på å skaffe meg enten 360 eller PS3 til jul. Grafikken i dette spillet er jo utrolig vakkert og se på. Endelig får vi forandring på spillfronten. Endelig et spill som det ikke finnes 10000 versjoner av fra før!
  • 0
Imponert over demoen jeg også! Synes lydene er veldig bra i dette spillet faktisk!
  • 0
Jepp, hadde ikke store forventingene, men kanskje jeg skaffer meg spillet? Demoen var iallefall utrolig bra!
Digger det bildet der ;)
  • 0
Jeg har store forventingene til dette fatatiske spillet!
Demon er utrolig bra, bare man lærer seg kontrollene så blir det mer og mer moro.
Gleder meg veldig til det fulle spillet kommer, og siden det kommer DLC til PS3 versjonen så kommer saven til å hvere på min PS3
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Heh, prøv å utforsk MYE! Som jeg skrev i Mirrors Edge-tråden:

For de som syntes at demoen var kort, UTFORSK!!
Jeg har funnet mange måter å komme til diverse steder, f.eks bygningen med de rød røra (som man hopper til.) Det er også en "glitch" som tilsynelatende Dice har lagd slik at man kan gjøre nesten hva man vil i tutorialen! Her er vid: http://www.youtube.com/watch?v=_U1Q4vUx57E
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Grafikken, lyd osv... alt var perfekt sier jeg, og det er et digert steg gjort av DICE. De burde få en klapp
My Brain...
  • 0
Jeg tykker att demot var vidunderlig. Jeg var akkurat som du ikke har en høy forventning om spillet.
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
Nettopp - og dette sa jeg med en gang jeg så de første skjermisene fra Dice

Spillet kommer som et friskt pust og jeg håper det vil selge godt, for det har Dice ærlig fortjent med Mirror's Edge
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har ikke fått testet demoen selv, men jeg gleder meg som en liten unge til spillet
  • 0
Håper de annonserer Battlefield 3 rett etter dette spillet er utgitt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!