Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da har jeg vært innom den mer eller mindre beryktete kaféen "The Elbow Room" der betjeningen er kjent for å mobbe sine kunder. Og av den grunn står det gjerne folk i kø for å komme inn og smake på maten og bli mobbet litt.

Jeg tenkte at jeg skulle ha en pannekake. Det er ikke så ofte jeg spiser det, så hvorfor ikke. Ellers på menyen stod det egg i alle varianter, men det er jeg ikke spesielt stor fan av. Når pannekaken endelig kom fikk jeg litt småsjokk. Det var den mest sinnsyke pannekaken jeg noen gang har sett. Jeg hadde ikke kameraet med meg, men jeg låner et bilde av en annen persons pannekake som er fra det samme stedet. Min var like stor. Jeg var mett frem til kveldsmat. Og jeg spiste ikke hele engang... :P
Richard Imenes
  • 0
Kjent for å mobbe sine kunder? Høres bare uendelig sært ut . Trekker sikkert en haug med "morroklumper." Alá "Friends" - Chandler Style.

Snasen pannekake. Den så skikkelig FÆL ut.


Lagt til 2008-11-02 01:55:
*Hooza, Editing.

Kan jeg spørre, er det Bacon inne i pannekaken? Eller er den bare så dårlig laget som den ser ut til?
Square Enix.
  • 0
Den så litt fæl ut den pannekaken, ja Og ganske tykk.

Men den så god ut
  • 0
"The american way of life"
Tror ikke jeg ville ha spist ett monster på den størelsen der, og hva er det som er i den? Bacon?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Dæsken steike! Den var feit! Er ikke så glad i egg jeg heller, er faktisk ikke så glad i pannekaker heller, men denne så jo ålreit ut
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
MÅ HA PANNEKAKE!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Nå ble jeg fristet til å ta meg en pannekake
My Brain...
  • 0
Dæven den var stor
  • 0
Den var stor. Veldig stor.
  • 0
Oi, dit må jeg stikke.. den så nesten litt god ut!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Oj den pannekaken vill jeg smake
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
Jeg tror aldri jeg har spist så mange pannekaker som den gangen jeg var på ferie i USA
  • 0
AMERIKA HERE I COME!

Tror ikke det er bacon inni, mere i retning "flæsk"
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
litt av en pannekake

Americastyle pancake
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Det er nok bacon i akkurat denne som er avbildet. Men det kunne du velge som du ville. Det var mange muligheter til å putte nærmest hva som helst inn i denne monsterpannekaka.

Og det verste av alt:
Dette var den LILLE pannekaken de hadde på menyen. Den ordentlig store pannekaka var dobbelt så stor. Ja. Dobbelt.
Richard Imenes
  • 0
"Den ordentlig store pannekaka var dobbelt så stor. Ja. Dobbelt."
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!